Στο Σακχίρ συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Formula 1, σε έναν αγώνα που πάντοτε προσφέρει όμορφες αγωνιστικές ιστορίες. Όπως αναφέρει το 4troxoi.gr το 2002, το Μπαχρέιν ήρθε σε συμφωνία με το σπορ και το 2004, η πίστα του Σακχίρ φιλοξένησε τον πρώτο αγώνα στη Μέση Ανατολή.
Στην πρεμιέρα του GP, ο Michael Schumacher ήταν εκείνος που είχε υπερισχύσει, ενώ το 2014 η πρώτη στροφή πήρε το όνομά του, ως φόρος τιμής. Έκτοτε, οι Fernando Alonso και Sebastian Vettel έχουν κερδίσει από τρεις φορές, με τον Ισπανό να κατακτά εκεί την πρώτη του νίκη για λογαριασμό της Ferrari, στον πρώτο κιόλας αγώνα με τη Scuderia.
Από το 2014, ο αγώνας έγινε νυχτερινός, μετά τη Σιγκαπούρη το 2008 και το Άμπου Ντάμπι το 2009, κάνοντας την αρχή με μία φοβερή μάχη ανάμεσα στους Lewis Hamilton και Nico Rosberg, στην -κατά πολλούς- αρχή της μεταξύ τους κόντρας.
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά στοιχεία, η πίστα, σχεδιασμένη από τον περίφημο Hermann Tilke, συνδυάζει άριστα τις μεγάλες ευθείες με τις απαιτητικές καμπές. Το δεύτερο sector, σχεδιασμένο να θυμίζει μία όαση με το μπλε χρώμα πίσω από τα kerbs, αποτελείται από αρκετά γρήγορες στροφές, αλλά κι έντονα φρεναρίσματα. Δε λείπει η ροή στη χάραξη, αφού τα γρήγορα κομμάτια διαδέχονται τα πιο αργά, σε μία διαδρομή που ζητά την απόλυτη συγκέντρωση του οδηγού.
Φαβορί για τον αγώνα δεν υπάρχει. Θεωρητικά, η Mercedes διαθέτει το ταχύτερο μονοθέσιο, αλλά οι θερμοκρασίες ευνοούν αρκετά τη Ferrari. Άπαντες περιμένουν τη Scuderia να είναι σαφώς πιο ανταγωνιστική, μετά την μέτρια εμφάνιση της πρεμιέρας, ενώ οι Γερμανοί θα προσπαθήσουν να πάρουν το μέγιστο, σε μία πίστα που δεν τους «πηγαίνει» πάντα.
Στη μάχη του midfield, η Haas φάνηκε να είναι η 4η δύναμη, αν και όλες οι ομάδες ήταν κοντά, οπότε οι ανακατατάξεις θα είναι συχνό φαινόμενο καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.