Τον Γολγοθά της γραφειοκρατίας, που δυστυχώς επιδεινώθηκε εν μέσω Covid-19, καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά πολίτες που προσέρχονται στον πρώην ΙΚΑ για να εξυπηρετηθούν.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Α.Κ. (τα στοιχεία του στη διάθεση της εφημερίδας) ο οποίος αλλάζοντας ασφάλιση και πηγαίνοντας στο πρώην ΟΑΕΕ θέλησε να διαγραφούν τα παιδιά και η γυναίκα του ως προστατευόμενα μέλη και ξεκίνησε τις διαδικασίες πριν από 2 περίπου μήνες χωρίς μέχρι σήμερα αποτέλεσμα.
«Κάναμε μια ηλεκτρονική αίτηση στις 3 Ιουνίου όπως έλεγε η Υπηρεσία. 10-15 μέρες μετά δεν είχα κάποια απάντηση κι έτσι κλείσαμε ένα ραντεβού για να δούμε τι θα κάνουμε από κοντά. Τη μέρα που πήγα γινόταν ένας χαμός και η αναμονή ήταν πολύωρη. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το χαρτί που μας έδωσαν ήταν λάθος και προβλέπει τη διαγραφή μόνο της γυναίκας μου, που σημαίνει ότι θα πρέπει να κινήσουμε τη διαδικασία ξανά από την αρχή! Είναι όμως τώρα 15 μέρες, παίρνουμε τηλέφωνο χωρίς να απαντά κανείς. Δεν ξέρουμε τι να κάνουμε και τα παιδιά κινδυνεύουν να μείνουν ακάλυπτα», σημείωσε.
Μη επαρκώς στελεχωμένοι, αντιμέτωποι με ένα δαιδαλώδες θεσμικό και νομικό πλαίσιο οι ασφαλιστικοί οργανισμοί καλούνται εδώ και χρόνια να ανταποκριθούν σε ένα τεράστιο φόρτο εργασίας. Και δυστυχώς τις παραλείψεις της Πολιτείας της πληρώνουν οι πολίτες αλλά και οι εργαζόμενοι…