Η P1 ήταν το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα που κατασκεύασε ο Φέρντιναντ Πόρσε και είχε κυκλοφορήσει το 1898, ενώ τώρα «επιστρέφει» στο μουσείο της εταιρείας στη Στουτγάρδη.Το πρώτο Porsche όχημα δεν ήταν η Type 356 του 1948, καθώς εκείνη ήταν το πρώτο μηχανοκίνητο μοντέλο της εταιρείας. Αντίθετα, το 1898 είχε κατασκευαστεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα από τον ίδιο τον Φέρντιναντ Πόρσε , το Egger-Lohner EV C.2 Phaeton ή Porsche P1, όπως έγινε ευρέως γνωστό.Το εν λόγω όχημα λοιπόν βρέθηκε μετά από 112 χρόνια –είχαν χαθεί τα «ίχνη» του το 1902– σε ένα απομακρυσμένο γερμανικό χωριό και έχει διατηρηθεί σε πολύ καλή κατάσταση. Τώρα λοιπόν, με τη φροντίδα των ανθρώπων της εταιρείας θα εγκατασταθεί στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη.Σε μηχανικό επίπεδο, η P1 εφοδιάζονταν από έναν ηλεκτροκινητήρα 5 ίππων, που συνδυαζόταν με 12τάχυτο «κιβώτιο» και είχε αυτονομία που άγγιζε τα 80 χλμ., ενώ η τελική της ταχύτητα έφτανε τα 35 χλμ./ώρα (μοναδική επίδοση για την εποχή).Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι η Porsche P1 «λανσαρίστηκε» στους δρόμους της Βιέννης το 1898, ενώ ένα χρόνο αργότερα συμμετείχε σε αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων όπου τα περισσότερα από τα μισά δεν έφτασαν στον τερματισμό, ενώ η P1 αναδείχθηκε με διαφορά η νικήτρια του αγώνα.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.