Η ψηφιακή διαφήμιση θα ξεπεράσει την τηλεοπτική το 2017, σύμφωνα με εκτιμήσεις του eMarketer.
Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του eMarketer, το 2016 η ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη θα αντιπροσωπεύει το 35,8% του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ, μόλις μία ποσοστιαία μονάδα κάτω από την τηλεοπτική διαφήμιση (36,8%).
Το 2015 τα αντίστοιχα ποσοστά διαμορφώνονταν στο 37,7% για την τηλεοπτική διαφήμιση και στο 32,6% για το digital advertising.
Το eMarketer εκτιμά ότι οι συνολικές δαπάνες για διαφήμιση σε ψηφιακά μέσα θα ανέλθουν στις ΗΠΑ σε 68,82 δισ. δολάρια ενώ στην αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης αναμένεται να κατευθυνθούν 70,60 δισ.
Από το επόμενο έτος, όπως προκύπτει από την ίδια ανάλυση, τα δεδομένα θα ανατραπούν, καθώς η διαφημιστική δαπάνη σε ψηφιακά μέσα θα απορροφήσει μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής διαφημιστικής πίτας στις ΗΠΑ.
Συγκεκριμένα, το digital advertising το 2017 θα ξεπεράσει το μερίδιο της τηλεόρασης, με την ψηφιακή αγορά να απορροφά το 38,4% και την τηλεόραση το 35,8% των συνολικών εσόδων.
Ανάλογα δυναμική πορεία με την ψηφιακή διαφήμιση αναμένεται να ακολουθήσει έως το 2020 και το digital advertising μέσω φορητών συσκευών.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οι διαφημιζόμενοι στις ΗΠΑ θα διαθέσουν 43,60 δισ.δολάρια σε mobile διαφημίσεις φέτος, έναντι 25,22 δισ. σε desktop.
Οι ίδιες προβλέψεις ανεβάζουν το ποσοστό της ψηφιακής διαφήμισης σε φορητές συσκευές στο 32,9% του συνόλου των δαπανών για digital advertising από μόλις 10,9% το 2014.
(Πηγή: Ναυτεμπορική)