Η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει σήμερα το νέο Captur σε μία προφανή προσπάθεια συνέχισης ενός εμπορικού του βίου στην Ευρώπη που συνδέεται άμεσα με την κορυφή στην κλάση των B-SUV’s. Πλέον, το γαλλικό μοντέλο θα προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση.
Όπως αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ το 4troxoi.gr η Renault απεδείχθη ότι χτύπησε… φλέβα χρυσού με το Captur το 2013 καταλαμβάνοντας επί σειρά ετών τη θέση 1 στους πίνακες πωλήσεων της κατηγορίας των B-SUV’s. Χαρακτηριστική της συνεχιζόμενης επιτυχίας του αποτελούν όχι μόνο οι 1,2 εκ. πωλήσεις του, αλλά και το γεγονός ότι φέτος το απερχόμενο – πλέον – Captur κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του ίδιου αριθμού αγοραστών με τη χρονιά που το γαλλικό μοντέλο πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο του. Και αυτή είναι σίγουρα μία ακόμα κατάκτησή του στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.
Για το 2019, το Captur δεύτερης γενιάς, το οποίο βασίζεται στο δάπεδο CMF-B, υιοθετεί μία σιλουέτα που αποτελεί εν πολλοίς τη φυσική συνέχεια του προκάτοχου μοντέλου υιοθετώντας πολλά στοιχεία από το νέο Clio – χαρακτηριστικότερες είναι οι επεμβάσεις στα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Ακόμα πιο σημαντική όμως είναι η απόφαση των Γάλλων να διευρύνουν το αμάξωμα, κίνηση που είχε ως πρωταρχικό στόχο την ενίσχυση της χωροταξικής «προσφοράς» στην καμπίνα. Έτσι, το νέο Captur είναι μακρύτερο κατά 11 εκ. σε σχέση με το προηγούμενο – από αυτά τα 33 χλστ. «αναλώνονται» στο μετάξονιο.