Οι µεγάλες εταιρείες γαλακτοκοµικών προϊόντων, αυτές εκτός Κρήτης, συναγωνίζονται κυρίως σε ένα προϊόν τους, το γιαούρτι. Συγκεκριµένη εταιρεία, υποτίθεται σοβαρή, έχει π.χ. το γιαούρτι σαν επιδόρπιο µε φρούτα, για να συναγωνιστεί άλλες µε χαµηλότερη τιµή σε αυτό, σε κάθε κυπελλάκι πλαστικό 150 γραµµάρια. Σπανίως κάποιος το αντιλαµβάνεται αυτό. Έτσι έχει τιµή π.χ. 1,10 για τα 150 γρ. ενώ άλλες τιµή 0,80 για τα 200 γρ. Αυτό αποτελεί απάτη και φυσικά θα πρέπει να επιληφθούν οι αρµόδιες υπηρεσίες τροφίµων ή άλλες. Στη διάθεση τους τα σχετικά στοιχεία.
Η τεχνική διαφοροποίηση του προιόντος, και της συσκευασίας , είναι αρπαχτή της εταιρείας που το κάνει.
Και πονηρούς επιχειρηματίες στον τομέα τροφίμων γέμισε η χώρα.
Και οι κυβερνήσεις δεν κάνουν τίποτα, στο όνομα της ελεύθερης- δηλαδή της μούφα – αγοράς.
Γέμισαν τα super market μα προιόντα τεχνικά διαφοροποιημένα.
Πάντα σε όρους διαφοροποίησηςτης συσκετασίας κρύβεται μικρότερη ποσότητα σε υψηλότερη τιμή. Και τίθενται και θέματα σοβαρά ύπαρξης της ποιότητας. Διότι η κάθε ποσότητα εκπροσωπεί και συγκεκριμένη ποιότητα…