Οι µεγάλες εταιρείες γαλακτοκοµικών προϊόντων, αυτές εκτός Κρήτης, συναγωνίζονται κυρίως σε ένα προϊόν τους, το γιαούρτι. Συγκεκριµένη εταιρεία, υποτίθεται σοβαρή, έχει π.χ. το γιαούρτι σαν επιδόρπιο µε φρούτα, για να συναγωνιστεί άλλες µε χαµηλότερη τιµή σε αυτό, σε κάθε κυπελλάκι πλαστικό 150 γραµµάρια. Σπανίως κάποιος το αντιλαµβάνεται αυτό. Έτσι έχει τιµή π.χ. 1,10 για τα 150 γρ. ενώ άλλες τιµή 0,80 για τα 200 γρ. Αυτό αποτελεί απάτη και φυσικά θα πρέπει να επιληφθούν οι αρµόδιες υπηρεσίες τροφίµων ή άλλες. Στη διάθεση τους τα σχετικά στοιχεία.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Η τεχνική διαφοροποίηση του προιόντος, και της συσκευασίας , είναι αρπαχτή της εταιρείας που το κάνει.
Και πονηρούς επιχειρηματίες στον τομέα τροφίμων γέμισε η χώρα.
Και οι κυβερνήσεις δεν κάνουν τίποτα, στο όνομα της ελεύθερης- δηλαδή της μούφα – αγοράς.
Γέμισαν τα super market μα προιόντα τεχνικά διαφοροποιημένα.
Πάντα σε όρους διαφοροποίησηςτης συσκετασίας κρύβεται μικρότερη ποσότητα σε υψηλότερη τιμή. Και τίθενται και θέματα σοβαρά ύπαρξης της ποιότητας. Διότι η κάθε ποσότητα εκπροσωπεί και συγκεκριμένη ποιότητα…