Με ανακοίνωση της η ΔΕΥΑΒΑ ενημερώνει τους καταναλωτές ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα η ΔΕΥΑΒΑ έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων, που αφορούν στη μη παράδοση από τα ΕΛΤΑ των λογαριασμών ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης που εκδίδει η Επιχείρηση, η οποία έχει αναθέσει (στα ΕΛΤΑ) τη σύμβαση παράδοσης των λογαριασμών, έναντι αμοιβής.
Παρακαλούνται οι καταναλωτές, που δεν έχουν παραλάβει λογαριασμό ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Καταναλωτών της ΔΕΥΑΒΑ (στα τηλέφωνα 28210-84014, 28210-84019), να το αναφέρουν ώστε να τούς αποσταλεί λογαριασμός απευθείας από τη ΔΕΥΑΒΑ. Άλλως να μας δηλώσουν (στο services@deyaba.gr) το e-mail τους για την άμεση αποστολή του λογαριασμού.
Η ΔΕΥΑΒΑ διαβεβαιώνει ότι βρισκεται σε διαρκή επικοινωνία με τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ και προσπαθούμε να αποκαταστήει τη δυσλειτουργία της διανομής των λογαριασμών το συντομότερο δυνατό. Επίσης ζητά για τη συνεργασία και την υπομονή όλων των καταναλωτών, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα αυτό, το οποίο δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της ΔΕΥΑΒΑ.