H αναζήτηση από τους Βρετανούς ταξιδιώτες νέων προορισμών και αναβαθμισμένων υπηρεσιών, η πρόθεσή τους για υψηλότερη μέση δαπάνη ανά ταξίδι, η διεύρυνση της περιόδου που πραγματοποιούν τις διακοπές τους, αλλά και τα “3generations” (τριών γενεών) ταξίδια, είναι οι κυρίαρχες μεταπανδημικές τάσεις στη βρετανική αγορά.
Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε στη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης που διοργάνωσε την προηγούμενη εβδομάδα σε ελληνικό εστιατόριο του Λονδίνου η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας ενόψει της περιόδου αυξημένων κρατήσεων στις αρχές του νέου χρόνου. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΕΟΤ με το περιοδικό Aspire, το Travel Weekly Group και το Jacobs Media Group και σε αυτήν συμμετείχαν 25 επιλεγμένα στελέχη της βρετανικής ταξιδιωτικής αγοράς που ειδικεύονται, μεταξύ άλλων, στον τουρισμό πολυτελείας.
Συνομιλώντας με τους παραβρισκόμενους και απαντώντας σε ερωτήσεις της αρχισυντάκτριας του περιοδικού Travel Weekly και κορυφαίας ταξιδιωτικής δημοσιογράφου, Lucy Huxley, η προϊσταμένη της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη, παρουσίασε αναλυτικά την εικόνα των ελληνικών προορισμών εν’ όψει του 2024, κάνοντας αναφορά και στη δραστηριοποίηση εντός του ίδιου έτους στην Αθήνα και την Κέα της αλυσίδας υπερπολυτελών ξενοδοχείων One&Only.
Η συζήτηση συνοδεύτηκε από δείπνο (private fine dining) με χαρακτηριστικά πιάτα της ελληνικής κουζίνας, καθώς η γαστρονομία αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην επιλογή προορισμού από τους Βρετανούς ταξιδιώτες.