Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου, 2024

Οι εξαγωγές ελαιολάδου και κοκτέιλ με ελαιόλαδο σε εκδήλωση στο ΕΒΕ Χανίων (Φωτογραφίες)

Η αξιοποίηση των διαγωνισμών ως ένα ισχυρό εργαλείο “μάρκετινγκ” μπορεί να βοηθήσει τους τυποποιητές να ενισχύσουν τις εξαγωγές ελαιολάδου στο εξωτερικό.

Αυτό μεταξύ άλλων τονίστηκε κατά τη χθεσινή παρουσίαση του London international olive oil competion, ενός διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί 7-10 Απριλίου στην πρωτεύουσα της Μ. Βρετανίας. Οι διοργανωτές κάλεσαν τους συσκευαστές να συμμετέχουν στο διαγωνισμό που κινείται σε τρία πεδία: Ποιότητας ελαιολάδου, συσκευασίας και υγείας όπου βραβεύονται τα ελαιόλαδα με υψηλότερες φαινόλες.
«Στο διαγωνισμό μετέχουν εταιρείες από όλο τον κόσμο. Οι κριτές αξιολογούν τα δείγματα και βγάζουν τα χρυσά, ασημένια, χάλκινα βραβεία. Το κέρδος είναι πως οι μετέχοντες εταιρείες θα μπορούν πάνω στην ετικέτα του προϊόντος τους να βάζουν το βραβείο τους. Έτσι ένας έμπορος, ένας καταναλωτής θα δει ότι το ελαιόλαδο είναι βραβευμένο και μάλιστα σε μια μητρόπολη του κόσμου όπως το Λονδίνο. Το βραβείο στο διαγωνισμό θα βοηθήσει ώστε να πάρει υπεραξία το προϊόν, να αυξηθούν οι πωλήσεις ακόμα και παγκόσμιο επίπεδο. Καλούμε τις επιχειρήσεις να μετέχουν. Το κόστος είναι πολύ μικρό -250 ευρώ – αλλά η υπεραξία είναι πολλαπλάσια γιατί το προϊόν αποκτά υπόσταση γίνεται επώνυμο και φυσικά όταν είναι βραβευμένο ανοίγονται αγορές» δήλωσε ο κ. Γιώργος Κουβέλης οργανωτής του διαγωνισμού.
Στο London international olive oil competion μετέχουν υποχρεωτικά τυποποιητές με
minimum παραγωγής 500 λίτρα.
Το διαγωνισμό στηρίζει το ΕΒΕΧ που θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να συμμετέχουν. «Στα πλαίσια της προώθησης των εξαγωγών βοηθάμε το Χανιώτικο λάδι που είναι ο θησαυρός μας να προωθηθεί στις αγορές του εξωτερικού. Είναι σημαντικό να πάρουμε βραβεία για να ενισχύσουμε την υπεραξία του προϊόντος μας», ανέφερε ο πρόεδρος τους ΕΒΕΧ κ. Γ. Μαργαρώνης.
Από τη μεριά του ο κ. Μανώλης Σαλιβαράς εξειδικευμένος γευσιγνώστης ελαιολάδου εξήγησε πως οι διαγωνισμοί έχουν καταλήξει να είναι πολύ σημαντικοί γιατί βοηθούν τον τυποποιητή να παίρνει κάποιο βραβείο που να μπορεί να το αξιοποιεί.
Στο ερώτημα μας για τις διαφορές μεταξύ του συγκεκριμένου διαγωνισμού και άλλων διαγωνισμών όπως ο Mario Solinas (από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ελαιολάδου) ο κ. Σαλιβαράς απάντησε πως οι διαγωνισμοί όπως ο Μ. Solinas  «είναι πολύ σκληροί και δεν βοηθιούνται αυτοί που κάνουν προσπάθειες να βγάλουν καλό προϊόν γιατί συναγωνίζονται με μεγαθήρια και τα βραβεία πηγαίνουν σε κάθετες μονάδες. Έχουν κάνει την εμφάνιση τους πολλοί μοντέρνοι διαγωνισμοί όπως ο δικός μας που στόχο έχουν να βοηθήσουν τους παραγωγούς που κάνουν καλές προσπάθειες.»
Στα πλαίσια της εκδήλωσης ο bartender Μ. Μποτωνάκης παρουσίασε δύο κοκτέιλ που παρασκευάζονται και με ελαιόλαδο (από το Σέλινο με την επωνυμία Pamaco) και τα οποία κέρδισαν το ενδιαφέρον του κόσμου που βρέθηκε στο χώρο του ΕΒΕΧ.

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα