Η συγχώνευση της Fiat Chrysler Automobiles (FCA) στο γαλλικό όμιλο PSA και το υψηλό κόστος εξέλιξης των μικρών αυτοκινήτων για να επιτύχουν τα νέα όρια των εκπομπών ρύπων, επηρεάζουν τον σχεδιασμό της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως μεταδίδει στην κεντρική σελίδα το ΑΠΕ/ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της FCA, Μίκε Μάνλει, δήλωσε ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να μετατοπίσει τους πελάτες της στη μεγαλύτερη κατηγορία αυτοκινήτων Β.
«Στο πολύ κοντινό μέλλον θα επικεντρωθούμε σε αυτή την κατηγορία όπου υπάρχει και υψηλότερο περιθώριο κέρδους» δήλωσε ο Μάνλει στους αναλυτές σχετικά με τα κέρδη της FCA για το τρίτο τρίμηνο.
Το Fiat 500 και το Panda κυριαρχούν στο τμήμα των μικρών αυτοκινήτων της Ευρώπης, αλλά γηράσκουν και πρόκειται να αντικατασταθούν, αναφέρει το Automotive News Europe.
Το τρίθυρο 500 είναι ηλικίας 12 ετών. Ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2007 με ρετρό στυλ εμπνευσμένο από το αρχικό 500 της Fiat που κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1957. Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις των 500 μειώθηκαν κατά 9%, σε 100.150 μονάδες το πρώτο εξάμηνο.
Το Panda τρίτης γενιάς ξεκίνησε να κυκλοφορεί τον Φεβρουάριο του 2012 και οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 15%, σε 105.534 μονάδες, το πρώτο εξάμηνο.
Το ρετρό στυλ του 500 θα μπορούσε να είναι υπερβολικά δαπανηρό για την ανανέωσή του για να ανταποκριθεί στους επικείμενους κανόνες εκπομπών στην Ευρώπη, επισημαίνει το Automotive News Europe.