Στην «πόλη που δεν κοιμάται ποτέ» και που δεν σταματά να τρώει υπάρχουν μυριάδες εστιατόρια. Στη Νέα Υόρκη, που κυριολεκτικά μπορείτε να δοκιμάσετε όποια κουζίνα και όποια γεύση τραβήξει η όρεξη σας , υπάρχει τελικά χώρος για κάτι καινούριο. Το καινούριο και πιθανόν αυτό που έλειπε σε κάποιους είναι μια καντίνα Hello Kitty. Ροζ και λαχταριστή, απίθανα κοριτσίστικη σαν ένας πελώριος φιόγκος https://instagram.com/hellokittycafe/ , για να μην βαριέται κανείς.
Κέικ, ντόνατς, μπισκότα, μακαρόν, κούπες, όλα στολισμένα με τη διάσημη γατούλα. Η Sanrio, η εταιρία πίσω από τη Hello Kitty, πάρκαρε την ροζ καντίνα έξω από το pop-up κατάστημα της στην Times Square για δύο μέρες.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.