Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024

Η Honda παρουσίασε τη νέα γενιά του compact SUV HR-V

Η Honda μετά από απουσία οκτώ ετών επανέρχεται στη κατηγορία των μικρομεσαίων compact SUV. Στη Λισαβόνα παρουσίασε τη νέα γενιά του HRV. Η ιαπωνική φίρμα ουσιαστικά ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που δημιούργησε την κατηγορία των compact SUV. Η ιδέα της υλοποιήθηκε με την πρώτη γενιά του HR-V. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο με τις πολλές αρετές γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία και στην Ελλάδα. Όμως η καριέρα του διεκόπη το 2008 όταν το εργοστάσιο αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή αυτού του μοντέλου.
Η νέα γενιά διακρίνεται για την κουπέ εμφάνιση, στιβαρότητα, ευρυχωρία, πολυμορφικότητα χώρου αποσκευών, σχεδίαση εσωτερικού, τα υλικά υψηλής ποιότητας και τα χαρακτηριστικά ασφάλειας. Η Honda εκτιμά ότι το 70% των πελατών του νέου HR-V θα είναι πελάτες που θα κατακτήσει από άλλες μάρκες, κυρίως ιδιοκτήτες MPV και hatchback κατηγορίας C. Το πεντάθυρο μήκους 4.3 μέτρα απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς εργένηδες και ζευγάρια που δεν έχουν δημιουργήσει ακόμα οικογένεια, ενδιαφέρονται για το lifestyle και παρακολουθούν τις τάσεις του design.
Οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλο βάρος στην αεροδυναμική. Εκτός από το κατάλληλο σχήμα, κάτω από το όχημα υπάρχουν τρία καλύμματα (κάτω από τον κινητήρα, το εμπρός πάτωμα και το πίσω πάτωμα) τα οποία βοηθούν στην εξομάλυνση και βελτιστοποίηση της ροής του αέρα, αυξάνοντας την απόδοση του καυσίμου. Επίσης βελτιώνουν την ηχομόνωση προς όφελος της άνεσης στο εσωτερικό. Οι αεροδυναμικές εργασίες εξέλιξης επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση της εμπρός και πίσω αεροδυναμικής άντωσης για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Οπως διαπιστώθηκε κατά τη διάρκεια της πανευρωπαικής παρουσίασης στη Πορτογαλία, στο εσωτερικό υπάρχουν μαλακά υλικά καλής ποιότητας. Προσφέρει στους επιβάτες ευρυχωρία και ευελιξία χάρη στο καινοτόμο σύστημα Magic Seat.
Επίσης προσφέρει και καλή ορατότητα. Η γραμμή ορατότητας από το κάθισμα του οδηγού ειναι 100 χιλ. ψηλότερα από το μέσο ορο των σεντάν. Το υπερυψωμένο πάτωμα και η αντίστοιχα ψηλότερη θέση των καθισμάτων συμβάλλουν στη βελτιωμένη πρόσβαση στην καμπίνα. Ισχυρή βάση για το ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό είναι η διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο. Αυτή η διάταξη που δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο τοποθετεί το ρεζερβουάρ χαμηλού προφίλ κάτω από τα εμπρός καθίσματα, απελευθερώνοντας τον υποδαπέδιο χώρο ανάμεσα στα πίσω καθίσματα. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση του συστήματος Magic Seat της Honda που είναι δημοφιλές σε πολλά μοντέλα της μάρκας. Το σύστημα Magic Seat επιτρέπει στο καθένα από τα διαιρούμενα 60:40 καθίσματα της δεύτερης σειράς να υιοθετούν διάφορες διατάξεις για μέγιστη ευελιξία στη μεταφορά ατόμων και φορτίων μέσα στο ευρύχωρο εσωτερικό. Με το σύστημα Magic Seat μπορεί να επιλέγεται μία από τις τρεις εκδοχές από τη στάνταρ θέση των καθισμάτων:
– Utility mode, η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός καθώς η έδρα χαμηλώνει την περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών, δημιουργώντας ένα επίπεδο πάτωμα μέγιστου μήκους 1.845 χιλ.
– Tall mode, το εμπρός τμήμα της έδρας των πίσω καθισμάτων ανασηκώνεται προς τα πίσω και κλειδώνει σε κάθετη θέση, επιτρέποντας ένα ύψος φόρτωσης 1.240 χιλ. από το πάτωμα μέχρι την οροφή, για την τοποθέτηση ψηλών αντικειμένων πίσω από τα εμπρός καθίσματα.
– Long mode, η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνεται προς τα πίσω σε οριζόντια θέση, ενώ η πλάτη των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, δημιουργώντας ένα “τούνελ” για τη μεταφορά αντικειμένων μήκους μέχρι 2.445 χιλ.
Ο χώρος φόρτωσης είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία, με χωρητικότητα 453 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, μπορεί να φτάσει τα 1.026 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.
Στη δοκιμή στους δρόμους της Λισαβόνας διαπιστώθηκε ότι προσφέρει υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά και πως έχει καλή ποιότητα κύλισης. Η πρώτη δοκιμή έγινε με την έκδοση που φέρει ο τον κινητήρα ντίζελ 1.6 i-DTEC ισχύος 120 ίππων και εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Το μοτέρ έχει ικανοποιητική απόδοση, παρέχει ισχύ και ροπή σε όλο σχεδόν το φάσμα λειτουργιας του, το επίπεδο θορύβου παραμένει σε χαμηλό επίπεδο και η πρώτη εντύπωση είναι ότι ταιριάζει στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η μέση κατανάλωση στο τεστ ήταν 5,8 λίτρα /100χλμ.
Το νέο HR-V θα διατίθεται στην Ελλάδα από τον Οκτώβριο. Εξοπλίζεται με δυο κινητήρες, έναν ντίζελ 1.6 i-DTEC ισχύος 120 ίππων και έναν βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC απόδοσης 130 ίππων. Ο ντίζελ συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ βενζινοκινητήρας με εξατάχυτο μηχανικό ή με CVΤ. Με τον βενζινοκινητήρα επιταχύνει από 0 – 100 χλμ./ώρα σε 10,7” (μηχανικό κιβώτιο) και 11,2 ’ ‘ (CVT ). Μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα /100χλμ., εκπομπές CO2 120 γραμ. /χλμ. Με τον ντίζελ επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10 ’ ’. Με


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα