Αναφέρθηκαν αυτές τις ημέρες στα ‘‘Χ.Ν.’’ ο δήμαρχος της πόλης μας και οι κάτοικοι της Κάτω Σούδας στο θέμα της εκεί κεραίας της ραδιοφωνίας η οποία είναι ανενερ- γή δεν γνωρίζω από ποτέ. Το θέμα δεν είναι απλό όπως παρουσιάσθηκε σαν τέτοιο επιλογής για την τύχη της. Για παράδειγμα δεν είναι γνωστό αν από τότε που σταμάτησε η χρησιμοποίησή της ποιος είχε την ευθύνη γι’ αυτήν και αν λειτουργούσε το κόκκινο φως στην κορυφή της για να προ- στατεύονται στην πτήση τους εναέρια μέσα που τυχόν θα είχαν χαμηλή διέλευση. Και αυτό δεν είναι απίθανο, έχουμε υπόψιν μας τέτοια περιστατικά όπως, προ μηνών, όπου ερα- σιτέχνης νέος πιλότος με αεροπλάνο τσέσνα από αερολέσχη πετούσε μερικά λεπτά πάνω από το χωριό τους, νομίζω στη
Μακεδονία, και για να τον θαυμάσουν οι συγχωριανοί του σε ύψος και κάτω από 50 μέτρα και κατέληξε. Ποιος απο- κλείει να υπάρξει παρόμοιος πιλότος κι εδώ ή ελικόπτερο πυρόσβεσης, άσκησης κ.λπ.
Πριν αρκετά χρόνια ο φίλος-συνοδοιπόρος Νίκος Κεκά- κης, παρότι η εργασία του ήταν να φτιάχνει σπίτια, είχε σύμβαση με τη ραδιοφωνία όταν δεν άναβε το φως αυτό να ανεβαίνει-σκαρφαλώνει στα 100 αυτά μέτρα να το αντι- καθιστά όπως και στην κεραία της Σκλόκας στο Ακρωτήρι. Επίσης αν παραμείνει, θα χρειάζεται οπωσδήποτε γενική δαπανηρή συντήρηση με ολικό βάψιμο με αντισκωριακό ή αντικατάσταση άχρηστων σημείων. Το ίδιο και τα συρματό- σχοινα στήριξης.
Και κάποιος να έχει την ευθύνη της.
Αντώνης Πλυμάκης