Καλοί μου φίλοι, Χριστός ανέστη!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου η επίσκεψη της συγγραφέα Ευδοκίας Σκορδαλά – Κακατσάκη στο Δημ. Σχολείο Βαρυπέτρου, όπου τα Τριτάκια, παρουσίασαν στους μαθητές και στους δασκάλους των άλλων τάξεων δραματοποιημένο “Το ξεχασμένο ρολόι”, ένα απ’ τα ανέκδοτα παραμύθια της, και ακολούθησε μια μεγάλη κουβέντα που κράτησε μέχρι το μεσημέρι! Αξέχαστη θα μείνει, κατά δήλωση της, η συνάντηση αυτή στη συγγραφέα, αξέχαστη, ωστόσο, θα μείνει και στα Τριτάκια, οι εντυπώσεις των οποίων φιλοξενούνται στο σημερινό Παιδότοπο, όπως, βέβαια, και στα άλλα παιδιά. Χάριν των παιδιών υπάρχουν οι δάσκαλοι. Οχι, δεν ξέρω ούτε κατ’ όψιν τις δασκάλες των Τριτακιών του Βαρύπετρου, την Ελενα Κομποχόλη και τη Μαρία Γεωργιάδου, για λογαριασμό των οποίων, κυρίως, σκέφτηκα την απ’ τις αγαπημένες μου, φράση. Καθρέφτες των δασκάλων τα γραφτά των μαθητών τους. Σ’ εκείνες με “παρέπεμψαν”… Πάντα άξιες να υπηρετείτε τη Δασκαλοσύνη, καλές μου συναδέλφισσες! Πάντα άξιες να λειτουργείτε το “Εμείς”, όπως το λειτουργήσατε στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχοντας όμως έμαθα, τη στήριξη του και καλού μου φίλου καταξιωμένου σκηνοθέτη, δασκάλου θεατρικής Αγωγής Κώστα Νταντινάκη και του διευθυντή σας Δημήτρη Καλλιβρετάκη και των άλλων συναδέλφων σας. Πάντα ωραίες ως Ελληνίδες Δασκάλες! Να χαίρεστε τους μαθητές σας και να σας χαίρονται!
Σας χαιρετώ με αγάπη
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος
Η ιδέα να γιορτάσουμε με διαφορετικό τρόπο την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου στο σχολείο μου ήταν πολύ ξεχωριστή. Τα συναισθήματά μου ήταν έντονα. Ημουν πολύ ενθουσιασμένη που θα συμμετέχω σε θεατρικό έργο αν και ήμουν και λίγο αγχωμένη. Ενιωσα ιδιαίτερη χαρά όταν είδα τη συγκίνηση της κυρίας Ευδοκίας. Η συγγραφέας ενίσχυσε τη γνώμη μου ότι το βιβλίο είναι ένας όμορφος κόσμος συναισθημάτων και γνώσεων το οποίο σε βοηθάει να εκφράζεσαι καλύτερα […]. Της εύχομαι να μη σταματά να ονειρεύεται και να αγαπά τα παιδιά.
Βικτώρια (Γ1)
Μου φάνηκε τέλειο που παίξαμε ένα τόσο ωραίο παραμύθι. Στην αρχή ένιωσα ντροπή, αλλά στη συνέχεια ήταν υπέροχα που χειροκροτήθηκα από τη φανερά συγκινημένη συγγραφέα […]. Εχω διαβάσει ήδη δύο βιβλία της: “Το παράξενο γαϊτανάκι” που περίμενα με λαχτάρα να μου υπογράψει και να έχω αυτόγραφο και το “Να σ’ αγαπούν και να αγαπάς”. […] Μακάρι να είχαμε μεγαλύτερο χώρο και να ήταν και η οικογένειά μου εκεί.
Γιάννης (Γ1)
Μου αρέσουν τα βιβλία και να το γιορτάσουμε με θεατρικό ήταν τέλειο. Ο ρόλος μου ήταν καταπληκτικός. Το να με χειροκροτήσουν όλοι, ακόμα και η ίδια η συγγραφέας ήταν υπέροχο […]. Δε θα έλεγα όχι στο να ξανασυμμετέχω σε τέτοια εκδήλωση.
Γεωργία (Γ1)
Μου άρεσε πολύ που γιορτάσαμε την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου με διαφορετικό τρόπο, γιατί εμένα μου αρέσουν τα διαφορετικά πράγματα και ακόμα περισσότερο που έγινε στο σχολείο. Ενιωσα φανταστικά που συμμετείχα σε θεατρικό δρώμενο και θα έβλεπαν εμένα και τους συμμαθητές μου πάνω στη σκηνή. Λάτρεψα τον ρόλο μου διότι είχε πολλή φαντασία […].
Εβελίνα (Γ1)
Από τότε που μας μοίρασαν τους ρόλους για το θεατρικό που θα παίζαμε είχα πολλή αγωνία και άγχος αν θα μπορέσουμε όλα τα παιδιά μαζί να τα καταφέρουμε. Η ιδέα μου φάνηκε πολύ ωραία γιατί δεν είχαμε ξανακάνει κάτι τέτοιο στο σχολείο […]. Τον ελεύθερό μου χρόνο διαβάζω παιδικά βιβλία. Μετά τη συνομιλία μου με την συγγραφέα το ενδιαφέρον μου είναι ακόμα περισσότερο. Μου φάνηκε έξυπνη, ονειροπόλα και μου έκανε εντύπωση η ηρεμία της […].
Ελευθερία (Γ1)
Ήταν καταπληκτικό να παίζουμε μπροστά στην ίδια τη συγγραφέα […]. Ένωσα ικανοποίηση και συγκίνηση[…]. Μου φάνηκε τόσο έξυπνη και χαρισματική και με εντυπωσίασε η ομιλία της.
Χρυσή (Γ1)
Ο ρόλος μου μου άρεσε και περίμενα πώς και πώς να έρθει η στιγμή που θα παρουσιάσουμε το έργο. Ενιωσα ευτυχισμένος και δημιουργικός […]. Γνώριζα ήδη έργο τη κ. Ευδοκίας, το “Το παράξενο γαϊτανάκι”. Δε θα άλλαζα τίποτα από αυτή τη μέρα […].
Κωνσταντίνος Κ. (Γ1)
[…] Ενιωσα αμέτρητα συναισθήματα που με έκαναν να κλάψω […] πιστεύω πώς έπαιξα πολύ σημαντικό ρόλο. Ενιωσα πολύ χαρούμενη που με χειροκρότησαν τα παιδιά, αλλά η συγγραφέας με έκανε ακόμα πιο χαρούμενη που συγκινήθηκε μαζί μας παίζοντας ένα έργο της που δεν έχει ακόμα εκδοθεί. Μου άρεσε πολύ όταν απήγγειλε το πρώτο της ποίημα σε εμάς […]. Δεν ήξερα έργα της αλλά όταν διαβάσαμε στην τάξη τον “Βασιλιά των ονείρων” ξετρελαθήκαμε. Μου έκανε εντύπωση που ήταν τόσο χαρούμενη ενώ δεν μας γνώριζε […].
Άννα (Γ1)
[…] Τα συναισθήματα μου ήταν χαρά και ενθουσιασμός. Η συγγραφέας ήταν τόσο πολύ συγκινημένη που έκλαψε. Οταν απήγγειλε το πρώτο της παιδικό ποίημα ήταν εκπληκτικό. Μετά από τη συνομιλία μαζί της, τα βιβλία μου αρέσουν περισσότερο. Δε γνώριζα έργα της όμως όταν διαβάσαμε τον “Βασιλιά των ονείρων” μου άρεσε τόσο πολύ που έγινε ένα απο τα αγαπημένα μου βιβλία […]. Εύχομαι να γίνει πολύ γνωστή στον κόσμο […]
Στράτος Κ (Γ1)
Νιώθω πολύ χαρούμενη που κάναμε το θεατρικό και μου άρεσε που είδα από κοντά μια συγγραφέα. Της κάναμε πολλές ερωτήσεις και αυτή συγκινήθηκε από την παράσταση και τις απορίες μας…
Δήμητρα (Γ2)
…Ένιωσα μεγάλη χαρά που μια καταξιωμένη συγγραφέας παρακολούθησε την προσπάθειά μας. Την ευχαριστούμε πολύ που επισκέφτηκε το σχολείο μας και γιορτάσαμε μαζί την παγκόσμια μέρα Παιδικού Βιβλίου.
Μαρίνα (Γ2)
Ηταν μια μέρα αλλιώτικη. Ενιωθα πως είχα πεταλούδες στο στομάχι μου […]. Εύχομαι να έχει κι άλλες ιδέες για παραμύθια.
Στράτος Α. (Γ1)
Η κυρία Ευδοκία έχει πολλή φαντασία για να γράφει τόσο ωραία βιβλία. Ημουν ανυπόμονος που θα της παρουσίαζα το “ξεχασμένο ρολόι”. Ο ρόλος μου δε μου φάνηκε πολύ εύκολος γιατί είχα μια δύσκολη λέξη […]. Εκείνη την ημέρα η συγγραφέας απέκτησε έναν ακόμα θαυμαστή και της εύχομαι να συνεχίσει έτσι.
Μανόλης (Γ1)
Μου άρεσε πολύ που κάναμε αυτή τη θεατρική παράσταση. Περιμένω με αγωνία να εκδοθεί και το βιβλίο “Η καρδιά του ρολογιού”.
Σοφία (Γ2)
…Είναι πολύ ωραία να ζωντανεύεις ένα παραμύθι… Δε θα ξεχάσω ποτέ την παράστασή μας “Το ξεχασμένο ρολόι”… Θέλω πολύ να διαβάσω και το βιβλίο.
Ιολένα (Γ2)
…Μάθαμε πολλά ωραία πράγματα από την κυρία Σκορδαλά. Ηταν μια καταπληκτική μέρα…
Κωνσταντίνα (Γ2)
[…] Ηταν η πρώτη μου φορά που μίλησα με μια κυρία που γράφει παραμύθια. Ηταν πολύ γλυκιά με τα παιδιά. Μου έκανε εντύπωση ότι συγκινήθηκε τόσο ενώ η ίδια είχε γράψει το παραμύθι.
Μαρίλια (Γ1)
…Η κυρία Ευδοκία ήταν πολύ ευγενική μαζί μας. Ενθουσιάστηκε από την παράστασή μας και μας είπε ποιήματα που τα είχε γράψει όταν ήταν στην ηλικία μας…
Αμάντα (Γ2)
…Αγχώθηκα και φοβήθηκα στην αρχή της παράστασης ότι δε θα τα καταφέρουμε. Ευτυχώς όλα πήγαν τέλεια και η κυρία Ευδοκία χάρηκε πολύ. Μας μίλησε για τα βιβλία και την έμπνευσή της…
Γιώργος (Γ2)