Σαν ένα καρουσέλ ,που τροφοδοτείται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η μόδα γυρίζει ασταμάτητα. Ντεφιλέ και επιδείξεις στα όρια του σινεμά, διασημότητες, διαφανή βραδινά, γκαλά, απονομές βραβείων και λάμψη σε αυτό το πανηγύρι της ματαιοδοξίας που δεν έχει τελειωμό. Μέσα στο 2015, που σιγά-σιγά μας αποχαιρετά, επανακαθορίστηκαν βασικές έννοιες και τάσεις όπως η «fast fashion» (βλ.BalmainxH&M).
2015. Πάρα πολλές συλλογές, πάρα πολλές διαδρομές, πάρα πολλά social media, πάρα πολλά ψώνια (έστω σαν διάθεση) πάρα πολλά απ’ όλα.
Μετά βεβαιότητας το γυμνό είναι το καινούριο μαύρο. Από το Met Gala μέχρι τα Grammys οι εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί έγιναν τόσο διαφανείς που δεν άφησαν και πολλά στη φαντασία. Η Μπιγιονσέ, η Τζένιφερ Λόπεζ, η Κιμ Καρντάσιαν και η Μάιλι Σάιρους έκαναν entrance σχεδόν γυμνές.
Η κυριαρχία της Gucci στα ντεφιλέ ήταν αδιαμφισβήτητη. Όταν ο Αλεσάντρο Μικέλε ανέλαβε τα ηνία του οίκου όλοι πίστευαν ότι ο Gucci είχε χάσει τη λάμψη και τη γοητεία του τόσο δημιουργικά , όσο και εμπορικά. Με εξωφρενική ταχύτητα η συλλογή του Μικέλε από τα slipper loafers με τη γούνα καγκουρό έως τα εμπριμέ κοστούμια σε πράσινο και κόκκινο Βουργουνδίας κατέκτησαν την πρώτη σειρά στις επιδείξεις μόδας και αποθεώθηκαν από τα περιοδικά και διάσημους μπλόγκερς μόδας.
Όταν η Κέιτλιν Τζένερ πόζαρε με μπούστο Ζακ Ποζέν, τουαλέτα Βερσάτσε και παλιομοδίτικο γκλάμουρ αναδύθηκε σαν σύμβολο μόδας θέτοντας εκ νέου το ερώτημα για το τι είναι θηλυκό. Η μη συμμόρφωση στα στιλιστικά στερεότυπα των φύλων χαρακτήρισαν το 2015. Ο διαχωρισμός μεταξύ των γυναικείων και ανδρικών ρούχων αποδείχθηκε άσκοπος την ώρα που φίρμες όπως η Vetements, η Telfar και η Public School ανακάτεψαν γυναικεία και ανδρικά σε επιδείξεις και ντουλάπες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το χρώμα του 2016, σύμφωνα με το ινστιτούτο χρώματος της Pantone είναι διπλό. Το rose quartz και το serenity – όταν το ροζ «σβήνει» μέσα στο μπλε και το αντίθετο.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.