Η Toyota άκουσε τις επιθυμίες των πελατών της και διαθέτει την GR Supra, στην κορυφαία μάλιστα εκδοχή της, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το χειροκίνητο κιβώτιο θα διατίθεται αποκλειστικά με την έκδοση των 3,0 λίτρων, η οποία εξακολουθεί να παίρνει κίνηση από έναν υπερτροφοδοτούμενο straight-six κινητήρα με απόδοση 340 ίππων.
Όλες οι εκδόσεις GR Supra θα επωφελούνται από μια ανάρτηση με διαφορετική ρύθμιση, που εισάγεται για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης με το νέο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Για να το πετύχουν αυτό οι Ιάπωνες εισήγαγαν πιο άκαμπτα ελαστικά παρεμβύσματα στους εμπρός και πίσω δακτυλίους των αντιστρεπτικών δοκών καθώς και επαναρυθμισμένα αμορτισέρ.
Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης των κινητήριων τροχών. Οι κατασκευαστές, μάλιστα, ενσωμάτωσαν τη λειτουργία Hairpin+ που χαρίζει περισσότερη ελευθερία σπιναρίσματος στους πίσω τροχούς στις κλειστές ανηφορικές στροφές.
Αξίζει να επισημάνουμε ότι η τοποθέτηση του νέου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων και των νέων ζαντών αλουμινίου των 19 ιντσών εξοικονομεί 21,8 κιλά. Στην έκδοση Lightweight εξοικονομούνται επιπλέον 16,5 κιλά αντικαθιστώντας το ηχοσύστημα και αφαιρώντας τις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων και τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις τους.