«Νιώσε την αυθεντική Κρήτη («Sense the Authentic»)» είναι το σλόγκαν της νέας τουριστικής καμπάνιας για την προβολή της Κρήτης, από την Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως μεταφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση «με κεντρικό μήνυμα «Sense the Αuthentic» χτίζουμε μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το «αληθινό».Με περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, πλούσια ιστορία που χάνεται στους αιώνες, αρώματα και γεύσεις που συναρπάζουν, η Κρήτη, γενέτειρα του αρχαιότερου πολιτισμού της Ευρώπης, υποδέχεται τους επισκέπτες της με αισιοδοξία και συνεχίζει να προσφέρει, ιδιαίτερα στη φετινή πρωτόγνωρη συγκυρία, αυθεντικές σχέσεις ευθύνης και αμοιβαιότητας.
Όπως επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης: «Οι διακοπές είναι το όνειρο που αποτυπώνουν στις ζωγραφιές τους τα μικρά παιδιά, η ώρα διασκέδασης για τους νέους, η ευκαιρία ξεκούρασης για τους μεγαλύτερους. Οι διακοπές στην Κρήτη είναι αυθεντικές! Οι άνθρωποι, το ζωντανό τους χαμόγελο, οι μοναδικές γεύσεις, η «συνομιλία» με το χθες στα μνημεία του πολιτισμού, η επαφή με τη φύση, συνθέτουν ένα αυθεντικό τοπίο από την μια άκρη της Κρήτης ως την άλλη. Το νησί της φιλοξενίας σας προσκαλεί και σας περιμένει να ζήσετε το όνειρο, να απολαύσετε το μεγαλείο ενός μοναδικού τόπου. Η Κρήτη είναι εδώ και υπόσχεται να χαρίσει στους επισκέπτες, δυνατές εμπειρίες που ξυπνούν όλες τις αισθήσεις»
Οδικός χάρτης
Η καμπάνια η οποία ξεκινά σήμερα από την Ελλάδα και θα παρουσιαστεί το προσεχές διάστημα και στο εξωτερικό με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023, είναι δομημένη γύρω από την αυθεντικότητα της Κρήτης και περιλαμβάνει 10 ολοκαίνουρια θεματικά βίντεο και 4 ραδιοφωνικά σποτ σε 5 γλώσσες (διαφορετικής διάρκειας), καινούριο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, συμμετοχή σε εκθέσεις εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν στις βασικές τουριστικές αγορές της Κρήτης, ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και bloggers, φιλοξενία tour operators, ενέργειες προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών, διοργάνωση εκδηλώσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, διαδικτυακή καμπάνια σε social media, παραγωγή έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού καθώς και στοχευμένες τουριστικές έρευνες.
Η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να είναι επίκαιρη και δυναμική και να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες της Κρήτης αλλά και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τουριστικές συνθήκες. Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης που στόχο έχει την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού και την ενδυνάμωση σε παγκόσμιο επίπεδο του brand name «ΚΡΗΤΗ».