Εδώ και μία δεκαετία τα μοντέλα GS της σειράς F έχουν γίνει συνώνυμα της απόλαυσης στην οδήγηση και συμβολίζουν την ιδανική σύνθεση μιας μοτοσικλέτας για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, με σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά και κορυφαία απόδοση εκτός δρόμου. Μετά από την πολύχρονη παρουσία τους η BMW επανασχεδίασε τα συγκεκριμένα μοντέλα GS με στόχο την ακόμη καλύτερη παρουσία τους.
Οι νέες F 750 GS και F 850 GS έχουν το δικό τους αποκλειστικό κοινό. Η F 750 GS απευθύνεται σε εκείνους τους αναβάτες που προτιμούν τη σχεδίαση και την αίσθηση μίας enduro μοτοσικλέτας φτιαγμένης για ταξίδια που συνδυάζει χαμηλή σέλα, κινητήρα με άφθονη ροπή, υψηλή αξία προς τιμή και μεγάλες δυνατότητες σε όλα τα εδάφη. Απέναντί της, η νέα F 850 GS, πέρα από τη μεγαλύτερη ισχύ και ροπή του κινητήρα της, έχει χαρακτήρα ακόμη πιο συμβατό με μεγάλα ταξίδια σε συνδυασμό με κορυφαίες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Ο 2κύλινδρος εν σειρά κινητήρας με δύο αντικραδασμικούς άξονες και χρονισμό ανάφλεξης στις 270/450 μοίρες για πιο αθόρυβη λειτουργία και συναρπαστικό ήχο. Η εξέλιξη του κινητήρα επικεντρώθηκε στην αύξηση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Επιπλέον, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Με κυβισμό 853 cc, ο κινητήρας της F 750 GS αποδίδει 77 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Η νέα F 850 GS αποδίδει 95 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. Οι τεχνικοί εξέλιξης κατάφεραν να χαρίσουν ένα δυνατό και απολαυστικό ήχο στον κινητήρα, χρησιμοποιώντας στροφαλοφόρο με κομβία σε διάταξη 90 μοιρών και χρονισμό ανάφλεξης στις 270/450 μοίρες. Οι όποιοι ανεπιθύμητοι κραδασμοί απορροφώνται από τους δύο αντικραδασμικούς άξονες του νέου κινητήρα.
Ο μονόδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση χαρίζει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, ενώ η μετάδοση της κίνησης στον πίσω τροχό γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου με την αλυσίδα στην αριστερή πλέον πλευρά της μοτοσικλέτας. Να σημειώσουμε ότι τα προγράμματα οδήγησης “Road” και “Rain”, καθώς και το ABS με το σύστημα ASC στο βασικό εξοπλισμό εξασφαλίζουν απόλαυση στην οδήγηση και βελτιωμένη ασφάλεια.