Προβλήµατα στο οδικό δίκτυο δεν παύουν να εγκυµονούν κινδύνους και να θέτουν ζητήµατα οδικής ασφάλειας. Κόµβοι χωρίς διαµόρφωση (Σούδα), έλλειψη πινακίδων – σήµανσης, είναι ορισµένα από αυτά. ∆εν είναι µόνον ο ΒΟΑΚ. Είναι και η παλιά εθνική οδός αλλά και το επαρχιακό οδικό δίκτυο που χρειάζεται έλεγχο από τις αρµόδιες υπηρεσίες ∆ήµων και Περιφέρειας. Και όπου οι ειδικοί διαπιστώσουν ελλείψεις, να προχωρήσουν τάχιστα έργα οδικής ασφάλειας.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Καλά ο κόμβος της Σούδας είναι τραγελαφικός! Αν τους παίρνει τόσα χρόνια να φτιάξουν έναν κυκλικό κόμβο οι μελετητές είναι για κλάματα. Πόσα χρόνια άραγε θα περάσουν ακόμα να μας φλομώνουν στο ψέμα? Προφανώς όσοι τους ψηφίζουν και είναι βολεμένοι δεν τους καίγεται καρφί για την οδική ασφάλεια. Μια ζωή τριτοκοσμική πόλη θα μείνουμε