Ένας νέος θεσµός, αυτός του ‘‘Μέντορα’’, έρχεται στο δηµόσιο.
Όπως µετέδωσαν αθηναϊκά ΜΜΕ, σκοπός του mentoring (όπως έχει επικρατήσει διεθνώς) στο ∆ηµόσιο, που υλοποιείται από το Υπουργείο Εσωτερικών, είναι να αξιοποιήσει τις υπάρχουσες γνώσεις, δεξιότητες και την πείρα των στελεχών µε πολυετή εµπειρία και να µεταφέρει τις δεξιότητες σε νεότερους ή λιγότερο έµπειρους υπαλλήλους όλων των επιπέδων.
Καλά όλα αυτά, αλλά ακόµα το ∆ηµόσιο έχει άλυτα προβλήµατα που θα έπρεπε να ήταν σε προτεραιότητα, ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα και γρηγορότερα οι πολίτες. Για παράδειγµα, η γραφειοκρατία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται σε πράξεις πώλησης ακινήτων, είναι µια διαδικασία που ταλαιπωρεί πολίτες, παρά τη ψηφιακή εποχή.
Επίσης, η γραφειοκρατία σε δηµόσιες υπηρεσίες στις οποίες η ψηφιακή εποχή δεν έχει περάσει στον βαθµό που θα περίµενε κάποιος, αποτελεί µία ακόµα ταλαιπωρία των πολιτών – φορολογουµένων.
Καλύτερα θα ήταν πρώτα το ∆ηµόσιο, να διευκόλυνε µέσω της ψηφιοποίησης, ακόµα περισσότερο τους πολίτες, ώστε να έφευγε και η τελευταία σταγόνα γραφειοκρατίας που υπάρχει ακόµα όπως και η µεγάλη αναµονή για απλές, φαινοµενικά, υποθέσεις.
Οι ‘‘Μέντορες’’ έπονται…