Κύριε διευθυντά,
επιτρέψετέ μου, εν όψει των Βουλευτικών Εκλογών, να εκφράσω κι εγώ ένα παράπονο: Η Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να σκύψει με ενδιαφέρον στα προβλήματα του πληθυσμού που, είτε εργάζεται, είτε παρακολουθεί σε σχολεία Ειδικής Αγωγής. Χρειάζονται διαρκείς επιμορφώσεις, προκειμένου οι επιστήμονες να ανταπεξέρχονται, ώστε η εκπαίδευση των Μαθητών να μη “βαλτώνει”. Οι τοποθετήσεις προσώπων, μόνο, δεν λύνει το πρόβλημα. Χρειάζονται μόνιμοι διορισμοί, βαθειά γνώση των παραμέτρων που συνιστούν την εκάστοτε σχολική πραγματικότητα. Οπως λέει η συγγραφέας Ιωάννα Καρυστιάνη σε μία συνέντευξή της στο Περιοδικό “Θέματα Αναπηρίας“, στο Τεύχος 10 του 2007, στη σελίδα 14: «…μπορώ να πω από την εμπειρία μου με τα παιδιά στα ειδικά Σχολεία, ότι η κατάσταση ως έχει δεν επιτρέπει να υπερηφανευόμαστε για σύγχρονες δομές και σύγχρονες αντιλήψεις. Ούτε καν για δημοκρατική ευαισθησία. Ούτε καν για την υπεράσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων…”
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία,
Ελένη Μαραθάκη – Αναστασάκη,
Κλάδος ΠΕ21 Λογοθεραπευτών,