Στον καταναλωτή καταλήγει πολλές φορές η προµήθεια που κρατάνε τα POS από τα καταστήµατα, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις προϊόντων µε χαµηλή τιµή πώλησης.
Χαρακτηριστικά παραδείγµατα τα τσιγάρα και οι εφηµερίδες, µε αναγνώστη µας να σχολιάζει χθες ότι του έκανε αρνητική εντύπωση όταν του χρεώθηκε “καπέλο” 0,1 ευρώ για προϊόν αξίας 1 ευρώ, το οποίο εκείνη τη στιγµή δεν είχε καθόλου κέρµατα πάνω του και έπρεπε να το πληρώσει µε κάρτα.
Όπως σχολιάζει ο ίδιος, «δεν είναι το θέµα των χρηµάτων, αλλά θέµα νοµιµότητας και ηθικής, καθώς τα πάντα καταλήγουν να φορτώνονται στον… έρµο τον καταναλωτή».
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.