Με αφορμή τις καταγγελίες καταναλωτών στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης σχετικά το ότι τα ταξί των Χανίων δεν αποδέχονται πληρωμή με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας λόγω έλλειψης τερματικού μηχανήματος POS, και έπειτα από έρευνα της Ένωσης και επικοινωνία με τον Πρόεδρο της συλλογικότητας των ταξί Χανίων κ. Ηλία Καραπατάκη, η Ένωση προχωρά σε κάποιες διευκρινίσεις ξεκαθαρίζοντας πως δεν είναι υποχρεωτικό προς το παρόν.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση «επί του παρόντος, η απόκτηση τερματικού μηχανήματος POS είναι προαιρετική και όπως μας ανέφερε ο κ. Καραπατάκης πολλά ταξί των Χανίων έχουν εγκαταστήσει τέτοιο τερματικό, από μόνοι τους, εξάλλου καλό θα είναι ο χρήστης των υπηρεσιών ταξί πριν επιβιβαστεί σε ένα ταξί αφενός να έχει φροντίσει από κάποιο ΑΤΜ να έχει εφοδιαστεί με μετρητά, αφετέρου να μπει στον κόπο να ρωτήσει εάν το ταξί δέχεται κάρτα.
Τέλος διευκρινίστηκε ότι δεν υπάρχει η επιλεκτικότητα στους πελάτες, λόγω ηλικίας φύλου και εθνικότητας.
Συμπερασματικά και επειδή η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παρακολουθεί την κάθε εμπορική δραστηριότητα για την εφαρμογή της νομιμότητας, θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι τα ταξί των Χανίων, την εφαρμόζουν και μάλιστα σε πάμπολλες περιπτώσεις έχουν δείξει όχι μόνο άριστη επαγγελματική συμπεριφορά αλλά και μέγιστο κοινωνικού πρόσωπο.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης θα παραμείνει ανοιχτή όλο το Καλοκαίρι εφαρμόζοντας το ωράριο που έχει αποφασίσει το Διοικητικό της Συμβουλίο.
Για ενημέρωση και καταγγελίες στο τηλέφωνο 2821092306».