Υπήρξαμε και εμείς μαθητές δια βίου μάθησης σ’αυτη τη μεγάλη σχολή, και συνεχίζουμε , δίνοντας προτεραιότητα στην βελτίωση των γνώσεων μας, της καλλιέργειας,της μόρφωσης στο ήθος, στις αρχές, στις αξίες, στα ιδανικά τα οποία μας κάνουν ανθρώπους, μας βοηθούν να εμβαθύνουμε στο νόημα της ζωής καί νά αναπτύξουμε τις ικανότητες μας.Βρηκαμε όλοι το δάσκαλο μας εκεί σ’αυτη τη Σχολή, επιλέγοντας αυτόν, αντίστοιχα των ενδιαφερόντων και των προτιμήσεων μας.
Δεν είναι άλλη βέβαια από την Scuola di Atene του Ραφαήλ, ο οποίος σε έναν μεγαλειώδη πίνακα υψηλής ζωγραφικής μεγάλων διαστάσεων, στο Βατικανό, απεικονίζει τους βασικότερους εκπρόσωπους της Αρχ.Ελληνικης σκέψης, θέτοντας στο επίκεντρο τον Πλάτωνα ( με τη μορφή του Leonardo da Vinci) και τον Αριστοτέλη, πλαισιωμένους από τους Σωκράτη, Πυθαγόρα, Ευκλείδη, Επίκουρο, Ηράκλειτο, Αναξίμανδρο , Παρμενίδη,για να αναφέρουμε τους πιο σημαντικούς, ενώ δε, απουσιάζουν και ηχηρά ονόματα,τα οποία δεν συμπεριελήφθησαν στον πίνακα για κάποιο λόγο από τον Ζωγράφο, Ακολουθήσαμε τα μαθήματα , υψηλής φιλοσοφίας, στην ηθική, στα μαθηματικά, στην ποίηση, στο Θέατρο,στην αρχιτεκτονική, στην ιστορία και διευρύναμε τους πνευματικούς μας ορίζοντες.
Μας δίδαξαν τον δρόμο που οδηγεί στην αυτογνωσία, στον ευτυχή ενάρετο βίο, στον αληθινα πνευματικό ανθρωπο, υιοθετωντας μια πρωτοπόρα μελέτη μαθημάτων η οποία να δύναται να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε εποχής της ανθρώπινης ιστορίας Κατεβαλαν ξεχωριστη προσπάθεια να μας εμπνεύσουν τα ιδανικά τά οποία θα μεταφέρουμε για πάντα στη ζωή, χαρίζοντας μας παράλληλα τον ήλιο της γνώσης της επιστημονικής έρευνας, φωτίζοντας τα σκοτάδια της άγνοιας γύρω μας, ατενίζοντας έναν νέο κόσμο στη θέση του οποίου αντικρυζαμε μέχρι τότε, την ελαφριά, φαινομενική αντίληψη του κόσμου. Υιοθετήσαν νέες καινοτόμες μέθοδους διδασκαλίας όπου με τους μαθητές τους συζητούσαν, στοχάζονταν, έγραφαν, έθεταν νέα ερωτήματα και ερμηνείες σε σπουδαία ζητήματα.
Καθώς γίνεται λόγος για αποκατάσταση της Αρχ.Ελληνικης σκέψης στον σύγχρονο κόσμο , εμείς συνεχίζουμε το ταξίδι της σοφίας μαζί τους, όντας πεπεισμένοι ότι γίνονται ολοένα και πιο χρήσιμα τα οπλα της διδασκαλίας τους στην σύγχρονη πραγματικότητα , περισσότερο από ποτέ, σε έναν κόσμο εντός του οποίου όλες οι αξίες, ηθικές, πνευματικες, πολιτικές, κοινωνικές, πολιτιστικές βρίσκονται σε κρίση. Παράλληλα συμπορεύονται και με την ίδια απαισιόδοξη εικόνα που κυριαρχεί στα αιώνια ιδανικά ,της ελευθερίας, της δικαιοσύνης,της αλήθειας, και της Δημοκρατίας σε ένα παγκόσμιων διαστάσεων αρνητικό φαινόμενο!
Η ανθρωπιστική παιδεία που μας παρέδωσαν οι αρχαίοι Έλληνες κλασικοί έχοντας υποστεί την δοκιμασία του χρόνου και καθώς εκείνος δεν χαρίζεται σε κανέναν, και αποτελεί το μεγάλο ποιοτικο φίλτρο στη ζωή μας, ας αποτελέσει τον φάρο έμπνευσης, αλλά και πηγή ειρήνης και ελευθερίας για όλη την ανθρωπότητα. Όσον αφορά τους ισχυρούς της Γης, θα πρέπει να ενταχθούν σε ιδιαίτερα εντατικα μαθήματα από όλους τους εκπροσώπους δασκάλους της σχολής , ιδιαίτερα εκείνης της σχολής του Πυθαγόρα, και του Πλάτωνα, προκειμένου να οδηγήσουν τους λαούς, σε ασφαλή λιμάνια τα οποία και θα τους εξασφαλίζουν την πρόοδο, την ευημερία την δημοκρατία τον πολιτισμό, θέτοντας τις βάσεις προς μια νέα αναγέννηση της Ανθρωπότητας ,τώρα που για δεύτερη φορά έχει τόσο μεγάλη ανάγκη όσο ποτέ πριν.
Η επιστροφή όλο και περισσότερων μαθητών, μικρών και μεγάλων , ιδιαίτερα μεταξύ των νέων στις μεγάλες αίθουσες αυτής της σπουδαίας σχολής, κρίνεται απαραίτητη καθως με την πολυδιάστατη συμβολή της,τους προετοιμαζει για την μεγάλη έξοδο, στον δύσκολο αγώνα της ζωής, προκειμένου μέσα από την προσωπική τους Οδύσσεια,να φτάσουν και αυτοί κάποτε στην δική τους Ιθάκη !