Πέμπτη, 15 Αυγούστου, 2024

Ηλεκτρονικά έκαναν τα παράπονα τους 1.200 δημότες για υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης

Τα παράπονα και τις καταγγελίες τους για λακκούβες, καμένες λάμπες και σκουπίδια, με e-mail συνοδευόμενα από φωτογραφίες, επέλεξαν να εκφράσουν 1.200 κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, από τις αρχές του καλοκαιριού έως και σήμερα, μέσω της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (opengov.thessaloniki.gr) του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, από τις 9 Ιουνίου 2015 οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία της συγκεκριμένης διαδικτυακής πύλης μέχρι και τις 17 Ιανουαρίου 2016 τα αιτήματα των πολιτών στην ενότητα “Βελτιώνω την Πόλη μου” άγγιξαν τα 1.200, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας.
Από αυτά τα 1.200 αιτήματα, τα 835 έχουν ήδη απαντηθεί ή έχουν τακτοποιηθεί άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε εξέλιξη και σύντομα οι δημότες θα λάβουν απάντηση στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση. Τα παράπονα των δημοτών αφορούν τους τομείς καθαριότητας, συντήρησης, οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμού και πρασίνου.
Στη συγκεκριμένη πύλη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (opengov.thessaloniki.gr) βρίσκονται συγκεντρωμένες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και οι καινοτόμες δράσεις και εφαρμογές που έχει αναπτύξει ο Δήμος Θεσσαλονίκης αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Από την έναρξη της λειτουργίας της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση περίπου 19.000 χρήστες έχουν επισκεφτεί τη σελίδα και τα pageviews αγγίζουν τις 100.000.
Εξάλλου, ικανοποιητική ήταν η ανταπόκριση δικηγόρων και συμβολαιογράφων της πόλης τις πέντε πρώτες ημέρες λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, μέσω της οποίας θα παρέχονται πιστοποιητικά γεννήσεως, οικογενειακής κατάστασης και αντίγραφα πλησιέστερων συγγενών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, 68 δικηγόροι και 76 συμβολαιογράφοι προχώρησαν ήδη σε εγγραφή στοιχείων ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στη συγκεκριμένη υπηρεσία που λειτουργεί μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

1 Comment

  1. Καλησπέρα σας, τα έντονα παράπονα που θα υποβάλω, αφορούν την απόφαση του δημάρχου να απαγορεύσει την κάθετη στάθμευση στους δρόμους Μακεδονίας και Γρηγορίου Ε’. Μένω στην περιοχή 42 χρόνια, πάντα έτσι παρκάραμε τα αυτοκίνητα και αδυνατώ να κατανοήσω αυτή την απόφασή σας. Κυρίες και Κύριοι Δημ. Σύμβουλοι έχετε σκεφτεί το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργείτε με την απόφασή σας, στο παρκάρισμα, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες; Σε μία περιοχή μάλιστα, όπου έκλεισαν δρόμοι, λόγω έργων μετρό (πάρκο Πατρικίου). Θα είναι πολύ δύσκολη η εύρεση μιας θέσης. Ήδη κόψατε πολλές με τα έργα για τους κάδους απορρημάτων. Μου κάνει αλγεινή εντύπωση αυτή η απόφαση δημοτικών συμβούλων, που υποστηρίχθηκαν από ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΌ κόμα!!! ΔΕΝ υπάρχουν χρήματα για να πληρώνουμε πάρκινγκ! Την ίδια ώρα που πληρώνουμε τόσα δημοτικά τέλη, ΚΌΒΕΤΕ ΘΈΣΕΙΣ ΠΑΡΚΑΡΊΣΜΑΤΟΣ! Επιπλέον τα αυτοκίνητα θα αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα και υπάρχει κίνδυνος σοβαρών τραυματισμών, σε περιοχή που υπάρχει Δημοτικό σχολείο. Σκεφτήκατε ιδικά το τελευταίο; Γιατί το ότι δεν θα βρίσκουμε να παρκάρουμε, ούτε που σας νοιάζει!!!!!
    Μετά τιμής

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα