Στρατηγικές
«Η χάραξη εξαγωγικών στρατηγικών με κύριο άξονα την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και των ποιοτικών ιδιαιτεροτήτων του συνόλου των προϊόντων μας αποτελεί μονόδρομο».
Αλκιβιάδης Καλαμπόκης,
πρόεδρος Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης
Προϋποθέσεις
«Η τυποποίηση είναι μία από τις βασικές προϋποθέσεις, ώστε αφενός να δώσουμε την πρέπουσα οικονομική υπεραξία στο προϊόν μας, αφετέρου να μπορούμε να το διαθέσουμε πιο εύκολα σε αγορές στόχους, δίχως τη μεσολάβηση ενδιάμεσων».
Αντώνης Ροκάκης,
πρόεδρος ΕΒΕΧ