Το 11ο Νηπιαγωγείο Χανίων, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, υποδέχεται έντεκα ευρωπαίους εκπαιδευτικούς στην τελετή υποδοχής των εταίρων της στρατηγικής σύμπραξης για τη σχολική εκπαίδευση “ERASMUS+/KA2” με τίτλο: “Live together in the school: Social interactions, learning skills and child’s rhythms” σήμερα στις 9.30 το πρωί με την υποστήριξη του Μουσικού Σχολείου και του 11ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων. Στην τελετή υποδοχής θα συνοδεύσουν τους μικρούς μαθητές στο τραγούδι “Όνειρο είναι τα Χανιά” (Στίχοι: Κώστας Χιωτάκης, Μουσική: Πέτρος Περάκης), τα μέλη του γνωστού συγκροτήματος “ΟΚΤΑΒΑ” Γιάννης Ψαρουδάκης και Παναγιώτης Καρνέζης. Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το 11ο Νηπιαγωγείο Χανίων συμμετέχει στο σχέδιο αυτό ως ένα από τα τέσσερα δημόσια κι ένα ιδιωτικό νηπιαγωγεία της χώρας για τη διετία 2014 – 2016. Το έργο αυτό έχει ως βασικούς στόχους: Τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, την επαγγελματική τους γνώση (επίπεδο της αγγλικής γλώσσας, παιδαγωγικά μοντέλα, πολιτιστική γνώση) και τη βελτίωση των πρακτικών στην τάξη (καλύτερη οργάνωση των ρυθμών μάθησης, υιοθέτηση διαφόρων μορφών παιδαγωγικής, τρόπων εργασίας, βελτίωση παιδαγωγικής ατμόσφαιρας). Με όραμα να δημιουργηθεί ένα ευημερές σχολείο, ως ένα μέρος κοινωνικής και πολιτικής συνοχής για το παιδί, δίνεται μία ευρωπαϊκή διάσταση στην έννοια των δικαιωμάτων και των καθηκόντων. Μ’ αυτόν τον τρόπο, ελπίζουμε σε μια μεσοπρόθεσμη βάση, να βελτιωθεί το επίπεδο των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, να ενισχυθεί η ευημερία και η επιτυχία των μαθητών, η εκπαιδευτική συνοχή και συνεργασία, να επεκταθεί η καινοτόμος οργάνωση του σχολείου για τη διαχείριση του ρυθμού των μαθητών. Το να εκπαιδευτούμε σε νέες παιδαγωγικές μεθόδους σε μία ευρωπαϊκή εταιρική σχέση αποτελεί τον κύριο στόχο μας έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιωθούμε και να ωφεληθούμε και εμείς και οι μαθητές μας». Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στο πλαίσιο της πέμπτης συνάντησης του προγράμματος, αντιπροσωπίες δασκάλων επισκέπτονται τον Νομό το διάστημα από 28 Μαρτίου έως 3 Απριλίου «προκειμένου να εκπαιδευτούν οι εταίροι μας σε καινοτόμες παιδαγωγικές μεθόδους και στρατηγικές στο πεδίο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας».