Ο Τοπικός Τύπος, όπως συχνά λέµε, είναι οι άνθρωποί του. Οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Οι άνθρωποι που θα αναζητήσεις για να µεταφέρεις ένα πρόβληµα και θα είναι σύµµαχοι στα ζητήµατα της τοπικής κοινωνίας, είτε αυτά έχουν να κάνουν µε την υγεία, είτε αυτά αφορούν στο περιβάλλον.
Ανεξάρτητα από το µέσο (εφηµερίδα, site ή podcast) που µεταφέρεται η είδηση, οι τοπικές εκδοτικές επιχειρήσεις έχουν ένα ισχυρό brand. Κι αυτό µεταφράζεται στην εµπιστοσύνη των χιλιάδων συνδροµητών τους.
Αλλάζοντας οι εποχές, αλλάζουν και οι ανάγκες των αναγνωστών, αλλά και οι πλατφόρµες της ενηµέρωσης.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ‘‘Χρόνος’’ της Κοζάνης, τα ‘‘Χανιώτικα νέα’’ και το ‘‘Trikala Voice’’ ενώνουν τις δυνάµεις τους σε ένα εγχείρηµα που φέρνει στο προσκήνιο τα ευρωπαϊκά θέµατα µε επίκεντρο πάντα τον αντίκτυπό τους στις τοπικές κοινωνίες.
Ένα εγχείρηµα, στη µορφή διαδικτυακής εκποµπής (βλ. σελίδα 17), που θέλει να δώσει το µήνυµα ότι οι συνέργειες στον Τοπικό Τύπο είναι ζωτικής σηµασίας για τις ίδιες τις τοπικές κοινωνίες, αναπόσπαστο κοµµάτι των οποίων είναι και τα µέσα τους.