Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Ιστορίες… τρέλας με λογαριασμούς ρεύματος

Ιστορίες… τρέλας με τους λογαριασμούς ρεύματος αντιμετωπίζει αναγνώστης των “Χ.ν.” ο οποίος άλλαξε πάροχο και, μέχρι σήμερα, του έρχονται δύο λογαριασμοί: ο ένας από τον παλιό πάροχο και ο άλλος από τον καινούργιο!

Oαναγνώστης (ιδιοκτήτης επιχείρησης που έχει επαγγελματικό λογαριασμό) απευθύνθηκε στις εταιρείες και στον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) και τώρα βρίσκεται στην… αναμονή για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Οπως ο ίδιος (τα στοιχεία του στη διάθεση της εφημερίδας) σημειώνει, λόγω των μόνιμα υπερβολικών χρεώσεων, από τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας με τον οποίο είχε συμβόλαιο συνεργασίας, τον Οκτώβριο 2022 μετά και την απελευθέρωση των συμβολαίων, αποφάσισε να αλλάξει πάροχο σε τρεις ηλεκτρικές παροχές που έχει. Για τις δύο με τις μικρότερες καταναλώσεις τα πράγματα κύλησαν ομαλά και τον περασμένο Νοεμβριο ανέλαβε η νέα εταιρεία που τον εκπροσωπεί πλέον, αφού πρώτα εξεδωσε τελικό – εκκαθαριστικό λογαριασμό η προηγούμενη.


Στις 7-12-2022 έλαβε εκκαθαριστικο από την προηγούμενη εταιρεία χωρίς να αναγράφει οτι ειναι τελικός, για την περίοδο έως και 25-11-22 με τελευταια ένδειξη 75019.
Δεν πλήρωσε καθώς το ποσό ήταν -145,16 δηλαδή είχε επιστροφή.
Στις 23-1-23 εξέδωσε η ίδια (προηγούμενη) εταιρεία, εναντι λογαριασμό για την περίοδο από 25-11-22 έως 1-1-23 με ποσό 228,11€ αφού συμψήφισαν και την προηγούμενη επιστροφή που του όφειλαν. Αυτό τον λογαριασμό τον πλήρωσε εμπρόθεσμα θεωρώντας ότι ίσως για καποιο λόγο έχει καθυστερήσει η αλλαγή παρόχου.
Ομως, λίγες μέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 26-1-23 έλαβε τον πρώτο κανονικό εκκαθαριστικό λογαριασμό από το νέο πάροχο, για την περίοδο από 25-11-2023 και αρχική ένδειξη 75019, στοιχεία απολύτως σωστά αφού ταιριάζουν με αυτά του τελευταιου εκκαθαριστικού λογαριασμού του προηγούμενου παρόχου.
Και αυτό τον λογαριασμό τον πλήρωσε εμπροθεσμα αν και αφορούσε περίοδο που είχε πληρώσει και την άλλη εταιρεία προκειμένου να μη χάσει τα προνόμια εμπρόθεσμης καταβολής.

Ταυτόχρονα, άρχισε να επικοινωνεί με τις δύο εταιρείες, «ενώ η μία επεριπτε την ευθύνη και καταλόγιζε σφάλμα στην άλλη. Η παλια έλεγε ότι δεν έχει λάβει τελική ενδειξη από ΔΕΔΔΗΕ, η νέα ότι έχει λάβει αρχική ενδειξη από ΔΕΔΔΗΕ, ο οποιος με διαβεβαιωνε ότι έχει γίνει η μεταβολή εταιρείας και πρεπει να συνεννοηθούν οι εταιρειες μεταξύ τους. Συντομα καταλαβα ότι μεταξύ τους δεν επροκειτο να επικοινωνήσουν και ο ΔΕΔΔΗΕ να επιμενει ότι δεν εχει κατι αλλο να κανει.

Με αυτά και μ’ αυτά, περιμενοντας απαντησεις στα email που τους έστελνα, καθώς δεν ειναι και ότι ευκολότερο να μιλήσεις με εκπροσωπο των εταιρειών στα τηλεφωνικά τους κέντρα, περασαν οι μερες, και… στις 12-2-23 χωρίς και πάλι να εχουν ενδειξη από τον ΔΕΔΔΗΕ αφού η εκπροσωπηση τους εχει λήξει προ πολλού, λαμβάνω και νέο έναντι λογαριασμό από την παλιά εταιρεία για την περίοδο από 1-1 εως 1-2-23 με ποσό 331,88€ τον οποιο αυτή τη φορά δεν πληρώνω. Λιγο αργότερα (22-2-2023), εχοντας πάρει ένδειξη, λαμβανω εκκαθαριστικό λογαριασμό και από τη νέα εταιρεία για την περίοδο 25-12-22 εως 25-1-23 και ποσό 182,57€ ποσό το οποίο θα εξοφλήσω εμπρόθεσμα. Νέος άκαρπος κύκλος τηλεφωνημάτων για να σταματήσω επιτέλους να λαμβάνω δυο λογαριασμούς από δυο διαφορετικούς παρόχους. Σε συνομιλία μου με τον ΔΕΔΔΗΕ τους παρακαλεσα να ξαναστείλουν την τελική ενδειξη 75019 και ημερομηνία 25-11-2022 στον παλιό παρόχο και μου ειπαν οτι θα το κάνουν. Την επόμενη μέρα όμως με κάλεσαν οι ίδιοι για να μου πουν ότι το είχαν κάνει το Νοέμβριο και δε θα επαναλάβουν τη διαδικασία. Ετσι βλέποντας ότι δε θα υπάρξει τέλος στον φαυλο αυτό κύκλο, επικοινώνησα μαζί σας».
Ο αναγνώστης καταλήγοντας σημειώνει:
«Στις μέρες που μεσολάβησαν από τότε όμως με κάλεσε η παλιά εταιρεία και μου ειπε ότι μόλις τωρα τους έδωσαν τις παραπάνω τελικες ενδειξεις και ημερομηνία, οπότε θα διορθώσουν τις χρεώσεις τους θα συμψηφίσυν τυχόν επιπλέον πληρωμές μου και θα εκδώσουν τελικό λογαριασμό. Ελπίζω να γίνει σύντομα και όλα να υπολογιστούν σωστά, όμως όλα είναι τόσο πολύπλοκα στον τρόπο που εκδίδεται ενας λογαριασμός, με χρεώσεις, αναπροσαρμογές και μαλιστα αναδρομικές, τις επιδοτήσεις, κλπ κλπ που κανείς δε μπορεί να ελεγξει τι και αν πραγματικά πληρώνει αυτό που του αναλογεί».


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα