Πτωτική ήταν η πορεία των πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων στη Γερμανία τον Μάρτιο. Η υποχώρηση ήταν της τάξεως του 3,4% έπειτα από την απόφαση να απαγορευθεί σε λίγα χρόνια η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στις γερμανικές πόλεις.
Οι συνολικές εγγραφές της γερμανικής αγοράς μειώθηκαν στα 347.433 οχήματα με τις πολυτελείς μάρκες να πλήττονται περισσότερο. Οι πωλήσεις της Audi μειώθηκαν κατά 13%, ενώ την ίδια τύχη είχαν και οι πωλήσεις της BMW και της Mercedes-Benz που υποχώρησαν κατά 5,4% μονάδες. Επίσης και ο όγκος των αυτοκινήτων της Volvo υποχώρησε κατά 25%.Κακό μήνα είχε και η Opel, που μείωσε τις πωλήσεις της κατά 24%, αλλά και η Renault (-16%). Τέλος, μείωση σημείωσαν η Toyota (-6,9%), η Citroen (-5,1%) και η Ford (-1,2%).