Γιατί οι επιχειρηματίες κυνηγούν τα Likes, τους followers; Γιατί κρατούν εξελόφυλλα γεμάτα αριθμούς με impressions και στατιστικά αποτελέσματα; Γιατί όλες οι εταιρείες προσπαθούν να δείξουν πόσο υπέροχες είναι; Βλέπουμε αμέτρητες καμπάνιες με πανέμορφα μοντέλα που παριστάνουν τους ευτυχισμένους πελάτες, επαγγελματικά φωτογραφισμένα προϊόντα τροφίμων με ένα τόνο Photoshop για να δείχνουν λαχταριστά και όταν στα σερβίρουν τα ψάχνεις. Βλέπουμε πανέμορφες γυναίκες που μετά από τις υπηρεσίες αισθητικής υπόσχονται ότι θα γίνουμε σαν αυτές…
Πλέον μια καμπάνια, ένα responsive site, ένα application ή ακόμα και μια εξαιρετική διαφήμιση όσο καλά και αν είναι δεν είναι αρκετά. Στη σημερινή εποχή ο πελάτης είναι απαιτητικός και περιμένει πολύ περισσότερα από τις εταιρείες. Πού κρύβεται η αλήθεια και πού πήγαν οι ανθρώπινες σχέσεις;
Οι εταιρείες χρειάζονται μόνο ένα πράγμα, να ρωτήσουν τον πελάτη… «Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;».
Κομμάτι της καθημερινότητας όλων έχουν γίνει μόνο οι εταιρείες που ενδιαφέρονται πραγματικά για το καταναλωτικό κοινό.
Οταν ο πελάτης ξέρει πως μέσα στο κατάστημα θα νιώσει σαν στο σπίτι του, όταν ο υπάλληλος θα θυμηθεί τον καφέ που πίνει και αν τον ακούσει κρυωμένο, θα του προτείνει να πιει ζεστό καφέ… όταν ο πελάτης θελήσει από μόνος του να κάνει Check-in στη σελίδα της εταιρείας και να δημοσιεύσει μια φωτογραφία της υπηρεσίας χωρίς να του το ζητήσουν, τότε σημαίνει πως η επιχείρηση ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Και αυτό που ουσιαστικά πετυχαίνει είναι να βάλει τον πελάτη στη διαδικασία να κάνει ο ίδιος τον διαφημιστή!
Ολοι ξέρουμε πως δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από αυτή. Τοποθετήστε τους ανθρώπους στο επίκεντρο. Η επιτυχία είναι κάπου εκεί κοντά.