H καμπάνια υψηλής και σύγχρονης αισθητικής “Infinite Greece”, που δημιούργησε η SKY express σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, προβάλλεται σε διεθνή digital Μέσα υψηλής επισκεψιμότητας. Μάλιστα, η εντυπωσιακή απήχηση που ήδη σημειώνει ανταποκρίνεται στον πρωταρχικό στόχο της αεροπορικής της νέας εποχής, δηλαδή να λειτουργήσει ως προστιθέμενη αξία στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.
Σε αυτό συμβάλλει η σύγχρονη οπτική και τα εντυπωσιακά πλάνα από τη Μήλο, τα Χανιά και την Κέρκυρα, μέχρι τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και την Αθήνα που πλαισιώνουν το κεντρικό μήνυμα “Infinite Greece”. Με αυτό τον τρόπο, η αεροπορική με τον πιο «πράσινο» στόλο της χώρας και με το μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικών προορισμών καλεί και συμβολικά το διεθνές κοινό να ζήσει τη μοναδική εμπειρία των ελληνικών διακοπών.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της SKY express εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική προβολής “Greece is Bliss”, αλλά και στη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην στήριξη της εθνικής προσπάθειας για την καθιέρωση της χώρας ως τον απόλυτο προορισμό όλο το χρόνο.
Στρατηγική για την οποία η SKY express διακρίθηκε πρόσφατα από την Google ως διεθνές επιτυχημένο case study αποτελώντας την πρώτη ελληνική αεροπορική εταιρεία που κερδίζει αυτή την αναγνώριση.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.