Σειρές, ταινίες, επιδείξεις μόδας, ντοκιμαντέρ. Μόδα. Μόδα. Μόδα. Αφιερωμένο αποκλειστικά στη μόδα είναι το κανάλι Made2Measure, που εγκαινίασε η Apple TV. Το Μ2Μ διαφοροποιείται από άλλα τηλεοπτικά δίκτυα με παρόμοιο περιεχόμενο. Εκτός από τα shows μόδας θα προβάλλει κινηματογραφικές ταινίες όπως το «A single Man» σε σκηνοθεσία Τομ Φορντ και ντοκιμαντέρ – «Valentino: The Last Emperor», «Who are you», «Polly Magoo?» και άλλες ταινίες με αισθητική και θέμα πάντα τη μόδα.
Στον «αέρα» του Made2Measure θα βγαίνουν και δικές του εκπομπές, γράφει το Business of Fashion, όπως το πολύωρο «Battle of Versailles». Η …μάχη των Βερσαλλιών είναι ένα ντοκιμαντέρ-έπος με θέμα την περίφημη επίδειξη του 1973, όπου από την μια πλευρά κρατούσαν τα μουσκέτα της γαλλικής μόδας, ο Ιβ Σεν Λοράν, ο Κριστιάν Ντιόρ και ο Ιμπέρ ντε Ζιβανσί και από την άλλη είχε παραταχθεί η εμπροσθοφυλακή της Αμερικανών σχεδιαστών. Όσκαρ ντε λα Ρέντα, Χάλστον και Μπιλ Μπλας.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.