Κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια του προαστιακού σιδηροδρόμου στη γραμμή Κιάτο-Αίγιο-Κιάτο, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ. Τα δρομολόγια είχαν ανασταλεί από χθες, Πέμπτη 20 Αυγούστου, το πρωί, όταν το πρώτο βαγόνι του συρμού της αμαξοστοιχίας 300 βρέθηκε εκτός σιδηροδρομικής γραμμής και βγήκε στις αιχμές εξόδου του Σιδηροδρομικού Σταθμού Ξυλοκάστρου.
Συμπληρωματικά αντιπλημμυρικά έργα από την ΕΡΓΟΣΕ στη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη
Συμπληρωματικά αντιπλημμυρικά έργα στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη προγραμματίζει να κατασκευάσει η ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ, προκειμένου να αρθούν ανακολουθίες και ασυμβατότητες μεταξύ των κατασκευασμένων έργων του νέου αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Πατρών (Ολυμπία Οδός) και της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, η οποία αναπτύσσεται παράλληλα και σε κοντινή απόσταση από την Εθνική Οδό.
Στόχος είναι να περιοριστούν οι κίνδυνοι καταστροφικών πλημμυρικών φαινομένων για το έργο αλλά και για την περιοχή, όπως συνέβη από τις 28 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018 με τον κυκλώνα «Ζορμπά» στην περιοχή μεταξύ του Κιάτου και του Δερβενίου. Με αυτήν τη θεομηνία δημιουργήθηκαν προβλήματα όχι μόνο στα οδικά και σιδηροδρομικά έργα της περιοχής αλλά και σε γειτνιάζουσες με αυτά ιδιοκτησίες.
Σημειώνεται, ότι οι μελέτες του αυτοκινητοδρόμου έχουν εκπονηθεί χρονικά μεταγενέστερα των μελετών της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ), γεγονός που οδήγησε σε ορισμένες περιπτώσεις, ανά τόπους, σε πλήρη επανασχεδιασμό των αντιπλημμυρικών έργων της σιδηροδρομικής γραμμής. Πρόσφατα εγκρίθηκαν οι σχετικές μελέτες από την ΕΡΓΟΣΕ και ετοιμάζεται η συμβασιοποίησή τους, ύψους περίπου 20 εκατ. ευρώ, προκειμένου να ξεκινήσουν άμεσα οι σχετικές εργασίες.
Ενδεικτικές τοποθεσίες στις οποίες προβλέπονται παρεμβάσεις είναι Κιάτο, Δημινιό, Καρυώτικα, Ξυλόκαστρο, Καμάρι, Λυκοποριά, Λυγιά, Δερβένι, Αιγείρα και Ακρά.