Περίπου 500 καταγγελίες έχει δεχθεί η δωρεάν ηλεκτρονική εφαρμογή “Δημότης Χανίων” από το καλοκαίρι που 2017 όταν ξεκίνησε η λειτουργία της. Οι περισσότερες αναφορές που στέλνονται στον Δήμο Χανίων αφορούν σε προβλήματα καθαριότητας, πεζοδρομίων – δρόμων και ηλεκτροφωτισμού.
Τα παραπάνω έγιναν γνωστά στο πλαίσιο της καμπάνιας ενημέρωσης που πραγματοποίησε την Τετάρτη στην πλατεία της Δημοτικής Αγοράς ο Δήμος Χανίων για την δωρεάν ηλεκτρονική εφαρμογή “Δημότης Χανίων” στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ευρωπαϊκής Δημοκρατίας.
Αναλυτικό ρεπορτάζ στα “Χανιώτικα νέα” της Πέμπτης
Καλημέρα, είμαι κάτοικος της οδού Βύρωνος 44 και επανειλημμένα επι σειρά ετών (τηλεφωνικά, επιστολές και άρθρα στις εφημερίδες) έχω αναφέρει το πρόβλημα που υπάρχει στην παραπάνω οδό , καθώς και στις παρακείμενες ΣΟΛΟΜΟΥ, ΒΩΜ, ΜΑΡΚΟΡΑ,
Ε’ιμαστε από αυτούς που πληρώνουν με την μεγαλύτερη τιμή ζώνης, έχομε συντελεστή δόμησης 1 και μας έχετε παραμελήσει.Τα πεζοδρόμια έχουν καταντήσει ελεύθερο πάρκιν έχουν γίνει ατυχήματα λόγω της φρικτής κατάστασης των πεζοδρομίων σε περιοχή που είναι στο κέντρο της πόλης.
Δεν είμαστε κάτοικοι Β΄κατηγορίας .
Βλέπω και φτιάχνετε τα πεζοδρόμια σε περιοχές εκτός του κέντρου.Τ’ι πρέπει να κάνουμε για να μας ικανοποιήσετε στο αίτημά μας?
Χρόνια περιμένουμε να δώσετε προτεραιότητα και σε μας, αλλά δεν βλέπουμε κανένα φώς.
Ευχαριστώ και περιμένω την απάντησή σας.