Καθαρίσθηκε αυτές τις ημέρες από μισθωμένα συνεργεία της Περιφέρειας Κρήτης ένας χώρος στάθμευσης στον ΒΟΑΚ στα Μεγάλα Χωράφια. Σίγουρα θετική ενέργεια… αρκεί να μη μείνει εκεί, γιατί στον ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο μέχρι τον Καβρό και τον Πετρέ υπάρχουν άλλοι 10 τέτοιοι χώροι στάθμευσης με τον ένα να είναι σε χειρότερη κατάσταση από τον άλλον. Αν για να καθαριστεί ένας χώρος στάθμευσης απαιτείται μια τετραετία, ας μην υπολογίσουμε πόσο θα χρειαστεί για να καθαριστούν και οι υπόλοιποι!
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Ήταν κάτι που κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει. Όπως λέει και το αρθρο: “θετική ενέργεια… αρκεί να μη μείνει εκεί, γιατί στον ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο μέχρι τον Καβρό και τον Πετρέ υπάρχουν άλλοι 10 τέτοιοι χώροι στάθμευσης”. Βέβαια ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ τα πάρκινγκ αλλά αυτή η δουλειά πρέπει να γίνει και στις ΛΕΑ. Εδώ όμως πρέπει να επισημανθεί, ότι το λάθος έγκειται στο ότι το κάνουν μια φορά και μετά τέλος. Ξανά, μετά από αρκετά χρόνια, μέχρι να ξαναπιασουμε τα “στυλό”. ΔΕΝ είναι όμως έτσι. Όταν υπάρχει τακτικά συστηματικός καθαρισμός, τότε και η δουλειά είναι λιγότερη αλλά και η ασφάλεια μας μένει μένει ψηλά σε σταθερό επίπεδο. ΔΕΝ είναι τυχαίο που στους οργανωμένους οδικούς άξονες τα αυτοκίνητα κινούνται γρηγορότερα και ασφαλέστερα. Εδώ το πλάτος του δρόμου αλλάζει ανάλογα με το πόσο μέσα του έχει προχωρήσει η βλάστηση. Σε πολλά σημεία, ειδικά στο τμήμα Καβρός – Γεωργιούπολη τα κλαδιά είναι ΜΕΣΑ στον κυρίως δρόμο του “ΒΟΑΚ”. Έχω όμως ένα ερώτημα. Γιατί δεν οργανώνεται από τον ΟΑΚ και την Περιφέρεια ένα σώμα με τον κατάλληλο αριθμό προσωπικού και με τον μηχανολογικό εξοπλισμό που απαιτείται και να είναι σε ΜΟΝΙΜΗ βάση επί της συντήρησης του ΒΟΑΚ σε όλα τα επίπεδα; Επιπλέον θέσεις εργασίας, συμβασιούχοι ή εποχιακοί, με ανάλογο προσωπικό για κάθε Περιφερειακή Ενότητα.