Για να ακριβολογήσω στο σημείωμά μου, όλα αυτά τα χρόνια βλέπω από τη δημοτική αρχή των Χανίων μια «τέχνη λιανικών πωλήσεων».
Μπαίνεις στο πολυκατάστημα της οδού Κυδωνίας, βλέπεις τις προσφορές, «ψωνίζεις
και φεύγεις». Είναι ευχαριστημένος ο πελάτης; Μια μικρή βόλτα στα Χανιά θα σας πείσει. Καλό το… μάρκετινγκ, πιο χρήσιμο για τους Χανιώτες το αντιμάρκετινγκ.
Υπάρχουν λέξεις-σφραγίδες των ανήσυχων ημερών. Οι δημότες άρχισαν να κουβεντιάζουν φωναχτά, για να τους ακούνε.
Στο lockdown υπήρχε βουβαμάρα. Τώρα “άνοιξε” η κοινωνία και μαζί ήλθαν στην επιφάνεια και τα προβλήματα της πόλης. Η εμπειρία από το καλοκαίρι που πέρασε ήταν τραγική.
Κυκλοφοριακό χάος, χωρίς Δημοτικό αναψυκτήριο, με “κολλητό” τον αντιδήμαρχο για να βρεις να παρκάρεις.
Αυτό είναι το μελόδραμα των Χανίων.