Εν αναμονή της αξιολόγησης από τους εταίρους μας, όπως τους αποκαλούμε, για να μπορέσει η χώρα -όπως μας λένε- να μπει σε αναπτυξιακή πορεία. Εν αναμονή και της άφιξης της γερμανικής Fraport, όπου θα της παραδώσουμε τα κερδοφόρα αεροδρόμια της χώρας.
Χωρίς περίσκεψη,χωρίς ντροπή και χωρίς αντίσταση παραδίνουμε τις πύλες εισόδου της χώρας μας στο Γερμανικό δημόσιο. Μην ξεχνάμε ότι έχει δρομολογηθεί το ξεπούλημα και για το λιμάνι της Σούδας. Αέρας…θάλασσα… και τα τραίνα στην στεριά. Η ΤΡΕΝΟΣΕ, είναι η μόνη εταιρεία, που εκτελεί εμπορευματικό-επιβατηγό σιδηροδρομικό έργο στην Ελλάδα και έχει υπογράψει συμφωνία με την Cosco, για την μεταφορά των εμπορευμάτων της, πράγμα που την έχει κάνει σημαντικό κρίκο στην εφοδιαστική αλυσίδα της Ευρώπης. Κερδοφόρα εταιρεία, με κέρδη το 2014 1,71 και το 15 2,65 εκατ. ευρώ. Αύξηση κερδών 55,17 %. Αυτήν την δημόσια εταιρεία μας αναγκάζουν να ξεπουλήσουμε με το πρόσχημα, ότι έχει πάρει κρατικές ενισχύσεις και γιαυτό της έχει επιβληθεί πρόστιμο 750 εκατ. ευρώ. που βαραίνει τον προϋπολογισμό της και την κάνει προβληματική. Με την μεταβίβαση της από το Ελληνικό Δημόσιο στο Ιταλικό…την αγοράζουν οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι για 45 εκατ….το πρόστιμο αυτό διαγράφεται. Ακόμα άλλη μια λεπτομέρεια…ο αγοραστής παίρνει προίκα 50 εκατ. από το Ελληνικό Κράτος κάθε χρόνο εως το 2020 { 750 εκατ.}, για τις άγονες γραμμές. Κάτι έπρεπε να πάρει και το Ιταλικό Κράτος για να σιωπήσει, για την έκθετη νομικά συμφωνία πώλησης των αεροδρομίων. Μια ληστρική συμφωνία, όπου οι ”εταίροι” διάλεξαν να πάρουν τα κερδοφόρα αεροδρόμια και μας άφησαν εμάς τα μικρά, όπου τα περισσότερα χρηματοδοτούνται σαν άγονες γραμμές από τον Έλληνα φορολογούμενο. Το βασικό επιχείρημα, ότι η ψωροκώσταινα δεν έχει τα απαραίτητα χρήματα για την βελτίωση τους έχει καταπέσει, γιατί όπως αποδεικνύεται, ούτε η Fraport έχει τα απαραίτητα κεφάλαια ή δεν θέλει να τα χρησιμοποιήσει και δρομολογείται ο χαμηλότοκος δανεισμός της με 2,5 % , από την Ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων και τις ελληνικές τράπεζες από τα χρήματα που προορίζονταν για ελληνικές επιχειρήσεις. Μύθος λοιπόν τα περί κεφαλαίων που θα έρθουν στην χώρα μας, γιατί αυτά τα κεφάλαια θα τα στερηθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, που υποτίθεται προορίζονταν για αυτές. Μύθος επίσης ότι το τίμημα των 14 αεροδρομίων είναι 1,2 δισ. Για το το τελειωμένο αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης και το μισοτελειωμένο της Μακεδονίας, έχουμε πληρώσει έως τώρα πάνω από 500 εκατ. Επομένως εάν γίνει η αφαίρεση το τίμημα κατεβαίνει στα 700 εκατ. Το γερμανικό κράτος τα παίρνει έτοιμα κι όταν μας τα επιστρέψει….μετά από 50 χρόνια…θα είναι ερείπια. Κι είναι ντροπή, αυτά τα πρωτάκουστα…αυτές οι κατοχικές συμφωνίες, σύμφωνα με το Γερμανικό ARD,να διεκπεραιώνονται από μια αυτοαποκαλούμενη αριστερή κυβέρνηση. Κι είναι δυο φορές ντροπή αυτοί οι διεκπεραιωτές του αδηφάγου χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου να δικαιολογούν τις πράξεις τους ….ότι τις συμφωνίες εκποίησης τις δρομολόγησε η προηγούμενη κυβέρνηση. Εμείς τους πιστέψαμε όταν μας διαβεβαίωναν, οι τότε υποψήφιοι βουλευτές και ο αρχηγός τους ότι, θα τις ανατρέψουν, ή στην χειρότερη περίπτωση θα τις βελτιώσουν. Δυστυχώς δεν πίστεψε η ίδια η κυβέρνηση στην διαπραγματευτική της ικανότητα….οι κορώνες ενάντια στο ξεπούλημα ήταν το μέσον για την αναρρίχηση στην εξουσία. Κι είναι μεγάλη απογοήτευση να διαπιστώνεις, ότι οι τοπικοί αιρετοί μας άρχοντες, όχι μόνο δεν μπαίνουν μπροστά, για να εναντιωθούν στο ξεπούλημα της χώρας, αλλά σιωπούν προκλητικά. Θα μου πεις και πότε η Αυτοδιοίκηση εδώ στα Χανιά μπήκε μπροστά για να διεκδικήσει δυναμικά αιτήματα του Νομού.
Να θυμίσω το στρατόπεδο Μαρκοπούλου, όπου κανείς τους δεν ενδιαφέρθηκε ; Κι είναι για κλάματα που οι πολίτες αυτής της χώρας κάνουν ότι αγνοούν αυτόν τον ξεπεσμό και δεν αντιστέκονται. Εμείς οι μεγαλύτερες γενιές και φάγαμε και ήπιαμε…κατά Πάγκαλο….Ας αντισταθούμε τουλάχιστον για τα τις νεώτερες γενιές, γι’ αυτές που θέλουν να διεκδικήσουν ένα μέλλον σ αυτήν την χώρα.