Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου, 2025

Καινούργια πλατφόρμα διαθέτει το νέο Suzuki Swift

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου Suzuki Swift στην Ελλάδα, δόθηκαν περισσότερα στοιχεία και για την καινούργια πλατφόρμα που αξιοποιεί το ιαπωνικό supermini.

΄΄Η νέας γενιάς πλατφόρμα Heartect, έχει περιορισμένο βάρος, υψηλή ακαμψία και συμβάλει στην επίτευξη υψηλών ποσοστών οδικής συμπεριφοράς, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανώτατο στέλεχος της ελληνικής αντιπροσωπείας.΄΄

Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της νέας κατασκευής είναι η μείωση των ενισχύσεων, με αποτέλεσμα το αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά. Η μείωση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο φθάνει και τα 120 κιλά ανάλογα με την έκδοση.

Το περιορισμένο βάρος, είναι καθοριστικός παράγοντας για να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου.

Επίσης οι μηχανικοί προχωρήσαν και στην αναβάθμιση της ανάρτησης. Όπως ανακοινώθηκε κατά την διάρκεια της παρουσίασης, η νέου σχεδιασμού, ελαφριά ανάρτηση συνδυάζεται με το πλαίσιο για να αυξηθεί η οδηγική ευχαρίστηση.

Η Suzuki για να εξελίξει το νέο Swift εκτός από τις δοκιμές στην Ιαπωνία, πραγματοποίησε δοκιμές και στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Οι δοκιμές του αμαξώματος, το οποίο αποτελεί το βασικό τμήμα εξέλιξης του νέου μοντέλου, ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2016 στη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία. Καλύπτοντας συνολικά περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα, οι ομάδες δοκίμασαν περίπου 90 διαφορετικά πρωτότυπα ανάρτησης.

Τα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένων αυτών που χρησιμοποιούν το ήπιο υβριδικό σύστημα, δοκιμάστηκαν, σε χαμηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία και σε υψηλής θερμοκρασίας στη νότια Ισπανία. Επιπλέον το σύστημα συγκράτησης στην κατηφόρα και εκκίνησης στην ανηφόρα, δοκιμάστηκαν στους δρόμους των Άλπεων.

Στη γκάμα υπάρχουν δυο βενζινοκινητήρες: Υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.0 BOOSTERJET και 1.2 DUALJET. Κιβώτια, 5τάχυτο χειροκίνητο, CVT και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Διατίθενται και τα δυο μοτέρ με το υβριδικό σύστημα.

Το SHVS (Smart Hybrid Vehicle της Suzuki) χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία.

Επειδή το σύστημα ISG χρησιμοποιεί ιμάντα, αντί για την παραδοσιακή μίζα, για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από ένα αυτόματο σταμάτημα, προσφέρει πιο ήσυχη και ομαλή επανεκκίνηση. Το SHVS είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.0 BOOSTERJET όσο και με τον 1.2 DUALJET κινητήρα. Aανακοινώθηκε ότι η ελαφριά και υψηλού χρόνου ζωής μπαταρία ιόντων λιθίου, έχει μεγάλη αποδοτικότητα επαναφόρτισης, που επιτρέπει τη συχνότερη υποβοήθηση του κινητήρα. Η μπαταρία επίσης παρέχει ενέργεια στα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, όπως τα ηλεκτρικά συστήματα του κινητήρα, τα όργανα και το ηχοσύστημα.

Οι πωλήσεις του νέου Suzuki Swift ξεκίνησαν και η τιμή της βασικής έκδοσης καθορίστηκε στα 11.990 ευρώ.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα