Συνταγές για μαγειρικά “πειράματα”, όλο υγεία και νοστιμιά!
Πάμε να μάθουμε να κάνουμε μπρουσκέτες! Είναι πολύ εύκολες, έχουν πολλές παραλλαγές και μας αρέσουν γιατί σε αντίθεση με τα σάντουιτς έχουν λιγότερο ψωμί και άρα χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο. Εδώ σας δίνω μια παραλλαγή με αβοκάντο που είναι τώρα στην εποχή του και όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενη συνταγή ανήκει στο δωδεκάθεο των ντόπιων υπερτροφών!
Συνταγή:
ΥΛΙΚΑ
• Μια φέτα ψωμί πολύσπορο ή εσσαίων
• Λίγο λάδι
• Φέτες από 1/2 αβοκάντο
• 1 αυγό βραστό κομμένο σε φέτες
• Ψιλοκομμένο μαϊντανό
• Αλάτι
• Λίγη καπνιστή πάπρικα (προαιρετικά)
✓ Αν θέλουμε φρυγανίζουμε το ψωμί μας.
✓ Ρίχνουμε λίγο ελαιόλαδο στην επιφάνεια για νοστιμιά και θρέψη.
✓ Τοποθετούμε τα υπόλοιπα υλικά με τη σειρά που μας αρέσει.
✓ Πασπαλίζουμε με τα μυρωδικά και τα μπαχαρικά μας και απολαμβάνουμε!
Play time: Τα περισσότερα παιδιά δεν αγαπούν ιδιαίτερα το αβοκάντο, είναι όμως μια εξαιρετικά δυναμωτική τροφή που αν την εισάγουν στο διατροφολόγιο τους θα γίνουν διατροφο-ήρωες (λέξη που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και για άλλα δυναμωτικά τρόφιμα). Τώρα ένα κόλπο που πιάνει μετά από μερικές επαναλήψεις είναι τα παιδιά να βλέπουν ότι το τρώτε εσείς, ότι το απολαμβάνετε ιδιαιτέρως (μπείτε στο ρόλο εδώ) και ΔΕΝ τους δίνετε! Προσοχή στο τελευταίο παρακαλώ, η μη προσφορά διεγείρει την περιέργεια και άρα σιγά σιγά και τη διάθεση δοκιμής 😉
Tip: Το γλυκαιμικό φορτίο είναι ένας όρος που υποδηλώνει το πόση γλυκόζη περιέχει το γεύμα και αυτό μας ενδιαφέρει πολύ διότι: υψηλό γλυκαιμικό φορτίο = υψηλό ζάχαρο στο αίμα = ιδανικές συνθήκες για πάχυνση του οργανισμού. ΑΡΑ ναι στα άμυλα, ωστόσο με μέτρο. Τρώμε έξυπνα όταν κάνουμε μπρουσκέτες και αντί για τοστ τρώμε καλτσούνια.
* Η Γκλόρια Κωνσταντουδάκη είναι Βιολόγος – Health Coach, Eating Disorders survivor και Δημιουργός της BodyLove προσέγγισης στη διατροφή.
Στην εργασία της εστιάζει στην καταπολέμηση των διατροφικών διαταραχών και στον ελεύθερο χρόνο της πειραματίζεται με συνταγές.
Μάθετε περισσότερα για την προσέγγισή της στο bodylove.gr και στα social.