Να επικοινωνήσουν άμεσα με τα κεντρικά της Δημοτικής Επιχείρησης Υδρευσης Αποχέτευσης Χανίων (ΔΕΥΑΧ) αν διαπιστώσουν ότι δεν έχει καταγραφεί από τον ειδικό υπάλληλο η ένδειξη κατανάλωσης νερού στον μετρητή τους, καλεί τους καταναλωτές η διοίκησης της δημοτικής επιχείρισης. Σ τα παράπονα πολιτών -ιδιοκτητών σπιτιών (βίλες) που ενοικιάζονται μόνο το καλοκαίρι ότι τους χειμερινούς μήνες δεν γίνεται κα- μία καταμέτρηση αλλά τους καταλογίζονται ποσά κατ’ εκτίμηση που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, κλήθηκε να απαντήσει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΧ κ. Αντώνης Σχετάκης. «Δεν μπορώ να αποκλείσω ότι αυτό συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις: Ξέροντας οι καταμετρητές, ότι η βίλα λειτουργεί μόνο εποχιακά, να πηγαίνουν εκεί μόνο το καλοκαίρι. Δεν μπορώ να το αποκλείσω. Καλούμε τους πολίτες να κάνουν συγκεκριμένες καταγγελίες ώστε να τις ελέγξουμε» λέει ο κ. Σχετάκης. Σύμφωνα με τον πρόε- δρο της ΔΕΥΑΧ « ο κατα- μετρητής είναι υποχρεωμένος μια φορά και σε τακτές ημερομηνίες να επισκέπτεται και να καταγρά- φει τις ενδείξεις. Αν δεν το κάνει είναι υποχρεωμένος να αναφέρει γραπτά γιατί δεν πήρε ένδειξη πχ. Ήταν κλειδωμένη η είσοδος, υπήρχε άγριος σκύλος στον κήπο. Το τελευταίο διάστημα είναι αλήθεια ότι έχουμε πρόβλημα έλλειψης καταμετρητών ιδίως εκτός των ορίων του πρώην Δή- μου Χανίων, ωστόσο κα- λούμε τους πολίτες όπου υπάρχει θέμα να μας ενη- μερώνουν άμεσα».
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Αναφορικά με τον ισολο- γισμό της επιχείρισης για το 2015 που ακόμα δεν έχει αναρτηθεί ο κ. Σχετάκης σημείωσε ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα και ότι αυτό θα γίνει εντός των ημερών. «Ο ισολογισμός είναι εμπρόσθεσμος, είναι ψηφισμένος από το Δ.Σ. της επιχείρισης, είναι ζήτημα γραφειοκρατίας να ανέβει στη “Διαύγεια” και εντός των ημερών θα αναρτηθεί στο site μας. Η όποια καθυστέρηση έχει να κάνει με την αλλαγή των λογιστικών προτύπων που ακολουθούμε. Ο ισολογισμός του 2016 είπαμε στο συμβούλιο μας ότι μέχρι τα τέλη Ιούνη του 2017 θα έχει αναρτηθεί».