Ο βουλευτής Χανίων Μανούσος Βολουδάκης τοποθετήθηκε διαδικτυακά στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου κατά τη διαδικασία ενημέρωσης από τον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή σχετικά με την σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος του ΒΟΑΚ
Ο Μ.Βολουδάκης, ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:
Οι πολίτες της Κρήτης, σήμερα για πρώτη φορά διαπιστώνουν πραγματική πρόοδο στις διαδικασίες προς την υλοποίηση του μεγάλου έργου του ΒΟΑΚ.
Προ ολίγων ημερών είχαμε την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο. Σήμερα συζητάμε τη σύμβαση κατασκευής του τμήματος Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, ενώ έχει εξασφαλισθεί η δημόσια χρηματοδότηση του έργου. Κι αυτά ενώ ως το 2019 δεν υπήρχε ούτε καν μελέτη χάραξης.
Συνεχίζεται όμως η προσπάθεια εξαπάτησης των Κρητικών από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ, με τη θεωρία ότι στο σχεδιασμό το δικό τους, διόδια θα πλήρωναν μόνο οι επισκέπτες. Πρόκειται για ένα μεγάλο ψέμα, γιατί κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία, από την ίδια τη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό που επιτρέπεται, είναι να υπάρχουν εκπτώσεις για τους τακτικούς χρήστες, ζήτημα που και ο Μ.Βολουδάκης έχει θέσει πρόσφατα, αναδεικνύοντας μάλιστα και νεότερες εξελίξεις στη σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία. Αυτό όμως είναι κάτι τελείως διαφορετικό από τις θεωρίες ΣΥΡΙΖΑ.
Τόνισε χαρακτηριστικά ο Μ.Βολουδάκης: «Έστω ότι ξεχνάμε την προφανή αντίθεση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Αν είχαν μοντέλο χρηματοδότησης του ΒΟΑΚ από επισκέπτες γιατί ποτέ δεν το ανακοίνωσαν; Πόσοι είναι οι επισκέπτες που θα πλήρωναν, και πόσο θα πλήρωναν για να αποτελέσει το σχήμα αυτό επαρκή χρηματοδότηση για το έργο; Ούτε όσο ήταν κυβέρνηση παρουσίασαν οποιοδήποτε στοιχείο για αυτό το υποτιθέμενο σχέδιο, ούτε τώρα. Γιατί τόση εχεμύθεια;», αναρωτήθηκε ο Χανιώτης βουλευτής.
Περαιτέρω, ο Μ.Βολουδάκης τόνισε ότι πρέπει να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για το τμήμα Χανιά – Κίσαμος, το οποίο θα πρέπει μάλιστα να γίνει σε συντονισμό με το συνδεόμενο δημόσιο έργο της παράκαμψης Καστελίου. Ο Μ.Βολουδάκης αναφέρθηκε και στο ζήτημα της περιοχής Δράμια – Γεωργιούπολη και το αίτημα των τοπικών φορέων για μετακίνηση της χάραξης προς νότον – αίτημα που ο ίδιος έχει υποστηρίξει. (Σημειώνεται ότι το αίτημα αυτό δε γίνεται δεκτό από το Υπουργείο με το σκεπτικό ότι μελέτη νέας χάραξης θα προκαλέσει καθυστέρηση στην υλοποίηση).
90 λεπτα Λαμια -Πατρα μεσω Ιτεας…..τοσο χρονο θα χρειαστει καποιος με τον νεο αυτοκινητοδρομο ηδη υλοποιειται στη Στερεα Ελλαδα……και εμεις εδω περιμενουμε ΒΟΑΚ……ο οποιος αργει και θα αργησει πολυ,δυστυχως.Μας εχουν γραμμενους εδω στο νοτο και οι προηγουμενοι και οι τωρινοι.