Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου, 2024

Μάχες στο δευτερόλεπτο

Μπορεί το δυνατό πλήρωμα Γιάννης Κακεπάκης – Σπύρος Μπαρδάκης με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX να έδειξαν ότι βρίσκονται σε καλή φόρμα, ωστόσο, ένας αγώνας Ράλι κρίνεται μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας στη ράμπα τερματισμού.
Eτσι λοιπόν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης –  Μιχάλης Χατζηδάκης με ίδιο αυτοκίνητο Mitsubishi Lancer Evo IX “πήραν” πρώτο χρόνο στις ειδικές 2-3-4 και πηγαίνοντας “φυλαγμένα” αλλά κινούμενοι σε εξ ίσου γρήγορους ρυθμούς στις ειδικές 5-6-7 διατηρώντας την πρώτη θέση της γενικής κατάφεραν να ανέβουν πρώτοι στη ράμπα τερματισμού του φετινού 38ου Eneos Rally Κρήτης. Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι οι δεύτεροι Κακεπάκης – Μπαρδάκης τερμάτισαν με έναν αγωνιστικό χρόνο 30:56.54, ωστόσο δέχθηκαν 2.50 δ.τ.λ. ποινή και έπεσαν στον συνολικό χρόνο 30:59.04, πίσω από το 30:58.01 των Αλυγιζάκη – Χατζηδάκη. Τρίτοι στη γενική κατάταξη οι Γιώργος Αναπολιωτάκης – Αλέξης Χαλκιαδάκης με Seat Ibiza kit car evo 2. Το φετινό Eneos Rally Κρήτης είχε 2 ειδικές (3 περάσματα για την κάθε μία) στις κλασικές διαδρομές Επισκοπή και Καστέλι. Στον αγώνα συμμετείχαν και χανιώτικα πληρώματα, τα οποία και διακρίθηκαν. Συγκρεκριμένα οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής με Mitsubishi Lancer Evo 8 τερμάτισαν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης και στην τέταρτη θέση της κατηγορίας C2. Στην έβδομη θέση της γενικής και στη δεύτερη της κατηγορίας C5 τερμάτισε το πλήρωμα Μπάμπης Πατσουράκης – Γιώργος Ζωφάκης με Citroen C2 R2. Την όγδοη θέση της γενικής και τη δεύτερη της κατηγορίας C4+C3 κατέκτησαν οι Δημήτρης Φραντζεσκάκης – Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος με Ford Fiesta ST 150. Οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza STI τερμάτισαν στη δέκατη θέση της γενικής και στην πέμπτη της κατηγορίας C2. Την τέταρτη θέση της κατηγορίας C4+C3 κατέκτησε το πλήρωμα Λευτέρης και Στέφανος Γομπάκης με Honda Civic Type R. Στις επιμέρους κατηγορίες για την  C6 πρώτοι τερμάτισαν οι Μιχάλης Ανταλουδάκης – Νίκος Πλουμής, στη C5 νικητές ήταν οι Γιάννης Νικολιδάκης – Μανώλης Πετούσης, ενώ στην κατηγορία C4+C3 πρώτοι ήταν οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης. Στον αγώνα ξεκίνησαν 27 πληρώματα και τερμάτισαν 20. Από πλευράς εγκαταλείψεων στην 3η ειδική είχαμε σπασμένη τουρμπίνα για τη Lancia Integrale των Μιχάλη Πατεράκη – Νεκτάριο Τσιχλάκη.
Φωτογραφίες:
Αρης Μυριδάκης

Αναβίωση αγώνα “Τourist Trophy Ψυχικού”:Διακρίσεις Χανιωτών
Μια δεύτερη και μια τρίτη θέση κατέκτησαν δύο Χανιώτες οδηγοί μέλη της Λέσχης Κλασικής Μοτοσυκλέτας Χανίων που έλαβαν μέρος στην αναβίωση του αγώνα “Τourist Trophy Ψυχικού” με παλιές μοτοσυκλέτες που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή στη Αθήνα. Συγκεκριμένα ο Ανδρέας Ξυνίδης με μοτοσυκλέτα Nordsa 500 κ.εκ. του 1945 κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία μοτοσυκλετών 1926 – 1945, ενώ τρίτος για την ίδια κατηγορία τερμάτισε ο Παναγιώτης Τσουρουνάκης με BSA 350 κ.εκ. του 1926   στον οποίο πήγε και το κύπελλο της πιο παλιάς μοτοσυκλέτας που συμμετείχε στον αγώνα. Στον αγώνα έλαβαν μέρος ακόμα δύο Χανιώτες μέλη της Λέσχης ο Παύλος Σουβλάκης με μοτοσυκλέτα AJS του 1952 και ο Μανώλης Σαραβελάκης με NSU Konsul 18S 500 κ.εκ.
Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Ελληνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας – Motorcycle Republik, τον Δήμο Φιλοθέης – Ψυχικού και συνδιοργανωτή την ΦΙΛΠΑ με  την υποστήριξη των Guzzisti Hellas. Μία επιτυχημένη προσπάθεια αναβίωσης του πρώτου αγώνα μοτοσυκλετών, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα από το 1929 έως και το 1968, με την ονομασία “Τourist Trophy Ψυχικού”.
Ο αγώνας διεξήχθη σύμφωνα με  τους διεθνείς κανονισμούς Regularity πάνω στα χνάρια της πρώτης διαδρομής του 1929, ενώ συμμετείχαν 56 μοτοσυκλέτες απ’ όλη την Ελλάδα από εμφανίσεως τροχού έως και το 1968.
Αποτελέσματα
Κατηγορία 1926 – 1945
1ος Μάρκος Μαραγκός, BSA WM20 500 κ.εκ. του1942.
2ος Ανδρέας Ξυνίδης,  Nordsa 500 κ.εκ. του 1945.
3ος Παναγιώτης Τσουρουνάκης,  BSA 350 κ.εκ. του 1926.
Κατηγορία 1946-1968
1ος Δημήτρης Ιωάννου Morini Corsato Veloce 125κ.εκ. του 1963.
2ος Δημήτρης Παπουτσάς BSA A50 500 κ.εκ. του 1961.
3ος Κωνσταντίνος Μανωλόπουλος Harley Davidson Duo Glide 1200 κ.εκ. του 1963.
Απονεμήθηκαν Κύπελλα
– Παλαιότερη μοτοσυκλέτα :Παναγιώτης Τσουρουνάκης.
– Γυναικεία συμμετοχή:  Κορίνα Τσαντερίδου BMW R25/3.
– Ομορφότερη  Μοτοσυκλέτα: BSA M20.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα