Σε λίγο τελειώνει ο Ιανουάριος. Τα Χανιά βρίσκονται αντιμέτωπα με τα διλήμματα τους.
Η διαφημιστική σκηνοθεσία από τη δημοτική Αρχή για την πορεία της πόλης δεν ήταν καλή.
Πολλά ειπώθηκαν, πολλά γράφτηκαν, αλλά μας έμεινε μόνο το μακιγιάζ.
Κι όμως, όσο μαεστρικό κι αν είναι το διαφημιστικό μακιγιάζ, τα πραγματικά συστατικά του προϊόντος θα βρουν τη ρωγμή για να φανούν.
Οι Χανιώτες γνωρίζουν την πόλη τους. Ξέρουν σε τι κατάσταση ήταν πριν και σε τι κατάσταση βρίσκεται τώρα.
Όλοι οι Χανιώτες κυκλοφορούν στις γειτονιές και στους δρόμους.
Το σενάριο πάσχει και ο πρωταγωνιστής είναι ξέγνοιαστος. Ξέγνοιαστος μέχρι να αλλάξουν τα πολιτικά δεδομένα.
Τι λέει η διαφημιζόμενη δημοτική Αρχή για τον εαυτό της;
«Όλα πάνε πρίμα». Τέσσερα βραβεία πήραμε…
Μα τρία πήρε και ο Δήμος Πλατανιά. Καλλιστεία βραβείων θα κάνουμε τώρα;
Ο φωτογενής εκπρόσωπος της τοπικής ηγεσίας τα μετρά και τα ξαναμετρά.