Σε λίγο τελειώνει ο Ιανουάριος. Τα Χανιά βρίσκονται αντιμέτωπα με τα διλήμματα τους.
Η διαφημιστική σκηνοθεσία από τη δημοτική Αρχή για την πορεία της πόλης δεν ήταν καλή.
Πολλά ειπώθηκαν, πολλά γράφτηκαν, αλλά μας έμεινε μόνο το μακιγιάζ.
Κι όμως, όσο μαεστρικό κι αν είναι το διαφημιστικό μακιγιάζ, τα πραγματικά συστατικά του προϊόντος θα βρουν τη ρωγμή για να φανούν.
Οι Χανιώτες γνωρίζουν την πόλη τους. Ξέρουν σε τι κατάσταση ήταν πριν και σε τι κατάσταση βρίσκεται τώρα.
Όλοι οι Χανιώτες κυκλοφορούν στις γειτονιές και στους δρόμους.
Το σενάριο πάσχει και ο πρωταγωνιστής είναι ξέγνοιαστος. Ξέγνοιαστος μέχρι να αλλάξουν τα πολιτικά δεδομένα.
Τι λέει η διαφημιζόμενη δημοτική Αρχή για τον εαυτό της;
«Όλα πάνε πρίμα». Τέσσερα βραβεία πήραμε…
Μα τρία πήρε και ο Δήμος Πλατανιά. Καλλιστεία βραβείων θα κάνουμε τώρα;
Ο φωτογενής εκπρόσωπος της τοπικής ηγεσίας τα μετρά και τα ξαναμετρά.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.