Είναι 20 ηµέρες που ξεκίνησαν οι εργασίες στην περιοχή του Κουµ Καπί για αντικατάσταση των δικτύων ύδρευσης και στo πλαίσιο αυτό χρειάσθηκε να κλείσει ένα τµήµα της Ανατολικής Τάφρου. Με ένα τµήµα της τάφρου κλειστό και δύσκολη τη στάθµευση σε δύο δρόµους της περιοχής, ένας µεγάλος όγκος οχηµάτων που καθηµερινά στάθµευε στα σηµεία αυτά µετακινήθηκε νότια και νοτιοανατολικά µε αποτέλεσµα οι ελεύθεροι χώροι από τη Χονολουλού µέχρι τα δικαστήρια να εντοπίζονται µόνο µε… ραντάρ!
Το να απαγορευτεί κάποια στιγµή η στάθµευση που -προσωρινά επιτράπηκε πριν τρεις δεκαετίες- στην Ανατολική Τάφρο είναι κάτι απαραίτητο για την πόλη και τα µνηµεία της αλλά παράλληλα θα πρέπει επιτέλους να τρέξει και η ιστορία µε τον υπόγειο χώρο στάθµευσης κάτω από το Εθνικό Στάδιο. Μπορεί και σωστά να προωθείται η λογική των περιφερειακών χώρων στάθµευσης (αν και έχουν παρακαθυστερήσει) αλλά αυτό δεν θα πρέπει να αποκλείσει την ανάγκη αξιοποίησης του χώρου κάτω από το Εθνικό Στάδιο που µπορεί να δώσει “ανάσες” στο εµπορικό κέντρο και στην παλιά πόλη.
Συμφωνώ απόλυτα. Το κέντρο έχει επειγόντως ανάγκη από μεγάλο υπόγειο χώρο στάθμευσης διαφορετικά η κατάσταση το καλοκαίρι θα ξεφύγει εντελώς. Καλές οι μονοδρομήσεις της Σελίνου κτλ. αλλά χωρίς να υπάρχουν χώροι στάθμευσης η πόλη κινδυνεύει να γίνει μη βιώσιμη. Αν συμπεριλάβουμε και τα χιλιάδες ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν η οδήγηση στο κέντρο θα μετατραπεί σε σκέτο εφιάλτη.
Χωρος σταθμευσης στο γηπεδο δεν θα γινει ποτε…….μολις σκαψουν ενα μετρο και βρεθουν τα πρωτα αρχαια αντιο γηπεδο αντιο παρκινγκ.Η λυση ειναι Α και Δ ταφρος, οπου με μια σωστη μελετη μπορουν πχ να συνυπαρξουν αυτοκινητα και δενδρα. Με τα εσοδα η Αρχαιολογικη Υπηρεσια θα μπορουσε να αποκαταστησει οχι μονο την παλια πολη αλλα ολα τα μνημεια του Νομου.Σε τρεις μηνες με μικρο κοστος και το προβλημα λυθηκε,μονο βουληση χρειαζεται. Μια επισκεψη στη Λευκωσια ειναι αρκετη.