Στο νέο Ford Kuga έχει δοθεί μεγάλη σημασία στην ηχομόνωση, καθώς πρωταρχικός στόχος των μηχανικών ήταν να επικρατεί απόλυτη ησυχία μέσα στην καμπίνα των επιβατών, ακόμη και όταν το αμάξι κινείται σε υψηλές ταχύτητες.
Για να το πετύχουν αυτό, σχεδίασαν και υλοποίησαν πιο άκαμπτα πλαίσια θυρών, ανασχεδιάστηκαν οι τσιμούχες των θυρών, καθώς έγιναν πιο αεροστεγείς, με 25% λιγότερες απώλειες αέρα και κατά συνέπεια αεροδυναμικούς θορύβους σε υψηλές και υπερυψηλές ταχύτητες.
Χρησιμοποιήθηκαν λιγότερες επίπεδες και αντικριστές επιφάνειες στο εσωτερικό για καλύτερη διάχυση του θορύβου, ενώ πλέον οι ταπετσαρίες απορροφούν τον θόρυβο αντί να τον ανακλούν.
Οι ποδιές που επενδύουν το κάτω μέρος του αμαξώματος έχουν υφή δέρματος, έχουν δηλαδή μικρές εξοχές, που στην προκειμένη περίπτωση μειώνουν τους στροβιλισμούς του αέρα και βελτιώνουν τους αεροδυναμικούς θορύβους.
Παράλληλα, επιπλέον επενδύσεις τσόχας (όπως αυτές που χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια στους θόλους των αυτοκινήτων) ενισχύουν ακόμη περισσότερο την ηχομόνωση της καμπίνας καλύπτοντας ένα μεγάλο ποσοστό του κάτω μέρους του αμαξώματος.
Μεταξύ των εξωτερικών πάνελ των αυτοκινήτων και των εσωτερικών επενδύσεων των θυρών, αλλά και γενικότερα των εσωτερικών επενδύσεων της καμπίνας, υπάρχει πάντα ένα κενό το οποίο είναι εκεί για να φιλοξενεί μηχανισμούς όπως τα ηλεκτρικά παράθυρα κ.α.. Δυστυχώς, αυτά τα κενά λειτουργούν ακριβώς όπως οι καμπίνες των ηχείων και ενισχύουν τους θορύβους. Αυτό ήταν μια πτυχή της προσοχής των σχεδιαστών και των μηχανικών, καθώς το κενό έχει ελαχιστοποιηθεί ώστε να μειωθεί η αντήχηση του θορύβου.
Για να φθάσουν σε αυτό το επίπεδο, οι μηχανικοί της εταιρείας έκαναν εξαντλητικές δοκιμές δύο χρόνων με διαφορετικά ελαστικά κάθε φορά, ώστε να επιλεγούν εκείνα με την ιδανική ισορροπία μεταξύ κρατήματος και επιπέδου θορύβου. Δόθηκε επίσης πολύ μεγάλη σημασία στην αθόρυβη λειτουργία των ηλεκτρικών παραθύρων, ενώ επιλέχθηκε και ένας διαφορετικός ήχος για το φλασέρ.