Μείωση στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων σημείωσε ο όμιλος BMW, καθώς οι παγκόσμιες επιπτώσεις του COVID-19 «χτύπησε» και τον γερμανικό κολοσσό.
Ο όμιλος παρέδωσε συνολικά 477.111 (-20,6%) πολυτελή οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, εκ των οποίων η μάρκα MINI πώλησε 64.449 (-23,4%) μονάδες και η Rolls – Royce 853 (-27,2. Επίσης, πωλήθηκαν συνολικά 34.774 (-9,9%) μοτοσικλέτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο τρίμηνο πωλήθηκαν 30.692 (+13.9%) plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI σε όλο τον κόσμο.
Στις ΗΠΑ πωλήθηκαν συνολικά 64.692 (-17,4%) οχήματα. Από αυτά τα 59.455 (-15,3%) ήταν οχήματα της BMW.
Στην Κίνα, οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου σημείωσαν πτώση κατά 30,9% (116.452 οχήματα), ενώ αυτή η τάση αντιστράφηκε το Μάρτιο, δείχνοντας μία βιώσιμη ανάκαμψη. Οι αριθμοί των πωλήσεων στη Ν. Κορέα είχαν επίσης θετική τάση.
Στην Ευρώπη, τέλος, πωλήθηκαν συνολικά 220.812 (-18,3%) οχήματα BMW και MINI, με τη Γερμανία να σημειώνει τον μεγαλύτερο όγκο με 67.882 πωλήσεις οχημάτων.