Ενώ πολλοί σχεδιαστές αποφάσισαν να μεταφέρουν τους εκδότες μόδας και τους αγοραστές σε εξωτικές τοποθεσίες, προκειμένου να τους δείξουν τις δημιουργίες τους γι αυτή τη σεζόν, -ο οίκος Dior στις Κάννες, ο οίκος Louis Vuitton στο Παλμ Σπρινγκς, ο οίκος Chanel στην Κορέα και ο οίκος Gucci στη Νέα Υόρκη- η Στέλλα Μακ Κάρτνεϊ, η οποία κάθε χρόνο πραγματοποιεί τις επιδείξεις της στη Νέα Υόρκη, δεν άλλαξε τις συνήθειές της κι αντί να πάει στα εξωτικά μέρη μετέφερε στο «Μεγάλο Μήλο» τη γεύση της Κούβας για μία μόνο νύχτα.
Συγκεκριμένα, ένας κήπος στον δρόμο της Νέας Υόρκης είχε μετατραπεί σε ζωντανό, κουβανέζικο θέαμα, με καλλιτέχνες του δρόμου πάνω σε ξυλοπόδαρα, κοκτέιλ με ρούμι και πούρα, τον Τσε Γκεβάρα να μοιάζει σαν να παίζει ντόμινο, ενώ τον κοίταζαν τα μοντέλα και μια ζωντανή μπάντα με χορευτές salsa να δίνουν το ρυθμό.
Κάτω από τα στολισμένα δέντρα, μοντέλα στριφογύριζαν μέσα σε πολύχρωμα, ογκώδη φορέματα με φραμπαλάδες, δίνοντας την εντύπωση διακοπών στην Καραϊβική. Σε άλλο σημείο του χώρου της επίδειξης, γεμάτο με αγριολούλουδα και ένα άγριο άλογο σε μια μεγάλη οθόνη να πετάει στον αέρα, παορυσιάστηκαν γυναικεία φορέματα δομημένα και εμπνευσμένα από την αντρική μόδα. Τα αξεσουάρ ήταν τόσο ζωντανά όσο και το ίδιο το πάρτι, με τα παπούτσια εμπνευσμένα από τις παντόφλες χορού, φανταχτερά κοσμήματα από πλεξιγκλάς κ.ά.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.