Μια ιστορία που σε κάνει να κάνεις τον σταυρό σου και να μην… πιστεύεις αυτά που ακούς μας μετέφερε αναγνώστης μας.
Το βράδυ της Δευτέρας φεύγοντας από το ενετικό λιμάνι μας αναφέρει πως «είδα την κολόνα της ΔΕΗ που είναι στην αρχή της Θεοτοκόπουλου όπως μπαίνουμε από την πλατεία Τάλω να βγάζει σπίθες και να κάνει θόρυβο! Πήρα το τηλέφωνο που έχει ο ΔΕΔΔΗΕ και μίλησα με εκπρόσωπό του. Μου είπαν “αν είμαι λέει σίγουρος ότι είναι βλάβη του ΔΕΔΔΗΕ γιατί αλλιώς θα χρεωθώ τα έξοδα μετακίνησης”! Λέω στην κοπέλα: “Μα τι μου λέτε; Που να γνωρίζω εγώ αν είναι βλάβη του ΔΕΔΔΗΕ ή κάτι άλλο; Είδα κάτι ανησυχητικό και ενημέρωσα σαν ευσυνείδητος πολίτης. Και μου λέτε να γίνω και τεχνικός και να ρισκάρω να σας πληρώσω κιόλας;”».
Εμφανώς αγανακτισμένος ο άνθρωπος δεν μπορούσε να πιστέψει αυτά που άκουγε… Δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα της λειτουργίας ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του ΔΕΔΔΗΕ για όλη την Ελλάδα. Το τηλέφωνο που κάλεσε ο πολίτης σηκώθηκε στην Αθήνα όπου μια υπάλληλος τον υπέβαλλε σε μια σειρά ερωτήσεις που είναι υποχρεωμένη βάση πρωτοκόλλου να κάνει. Δεν φταίει φυσικά η τηλεφωνήτρια αλλά ο τρόπος που έχει επιλέξει να λειτουργήσει ο ΔΕΔΔΗΕ την υπηρεσία του, ουσιαστικά αποτρέποντας τους πολίτες ακόμα και να αναφέρουν προβλήματα στο δίκτυο του!