Η αντίστροφη μέτρηση για την ημερομηνία που θα δοθεί σε κυκλοφορία το εμβόλιο για την αντιμετώπιση της COVID-19 έχει ήδη αρχίσει. Τα εμβόλια που θα δοθούν στις χώρες για τους πολίτες προφανώς και θα αγγίξουν ένα τεράστιο αριθμό. Αυτά τα εμβόλια θα πρέπει να φύγουν από τις γραμμές παραγωγής και να παραδοθούν στις προκαθορισμένες ημερομηνίες στις εκάστοτε χώρες.
Σε αυτό το κολοσσιαίο εγχείρημα της μεταφοράς καλούνται να συνδράμουν οι αερομεταφορείς, συντονισμένα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, η Παγκόσμια Ένωση Αερομεταφορών ( IATA ) κάλεσε τις κυβερνήσεις να ξεκινήσουν τους αρχικούς σχεδιασμούς της εναέριας μεταφοράς του εμβολίου σε συνεργασία με τις ενδιαφερόμενες αεροπορικές εταιρείες. Επίσης, τονίστηκε πως επειδή τα εμβόλια θα διατεθούν σε πολύ μεγάλες ποσότητες, θα υπάρξει πρόβλημα με τη χωρητικότητα το οποίο θα πρέπει να διαχειριστεί όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται.
Αυτή η ευκαιρία που δίνεται στις αεροπορικές εταιρείες για εκτέλεση εμπορευματικών πτήσεων, μπορεί να επιφέρει έσοδα στις ήδη μειωμένες έως ανύπαρκτες ταμειακές ροές τους, αυτούς τους μήνες. Πάραυτα, η μεταφορά των εμβολίων είναι μία πολύ πιο πολύπλοκη κατάσταση από τη μεταφορά συμβατικών εμπορευμάτων.
Παρακάτω θα αναλυθεί διεξοδικά αυτή η πολυπλοκότητα καθώς και τι είδους πρωτοβουλίες και δράσεις έχουν ήδη αρχίσει οι αερομεταφορείς και τα αεροδρόμια παγκοσμίως.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΕΝΑΕΡΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ
Η εναέρια μεταφορά θα διαδραματίσει βασικό και καίριο ρόλο στη διανομή των εμβολίων στους σωστούς χρόνους μέσω των παγκόσμιων συστημάτων διανομής προσαρμοσμένων στις ημερομηνίες παράδοσης. Αυτή η δυνατότητα των παραπάνω συστημάτων κρίνεται ζωτικής σημασίας για τη γρήγορη και αποτελεσματική μεταφορά των εμβολίων COVID-19 όταν αυτά τεθούν σε κυκλοφορία.
Κορυφαία στελέχη τόσο των φαρμακοβιομηχανιών όσο και του αεροπορικού κλάδου συμφωνούν στο γεγονός ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των εμβολίων πρέπει να μεταφερθεί αεροπορικώς. Παράλληλα, η IATA τονίζει πως για την παροχή μίας δόσης του εμβολίου σε 7,8 δισεκατομμύρια άτομα παγκοσμίως, θα χρειαστούν το ελάχιστο, 8.000 αεροσκάφη Boeing 747 ( ευρείας ατράκτου Τζάμπο Τζετ ). Ο CEO της IATA, Alexander De Juniac, δήλωσε πως: «η ασφαλής παροχή εμβολίων COVID-19 θα είναι η αποστολή του αιώνα για την παγκόσμια βιομηχανία αεροπορικών φορτίων. Αλλά δεν θα συμβεί χωρίς προσεκτικό προγραμματισμό. Και η ώρα για αυτό είναι τώρα. Προτρέπουμε τις κυβερνήσεις να πρωτοστατήσουν στη διευκόλυνση της συνεργασίας σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιαστικής, έτσι ώστε οι εγκαταστάσεις, οι ρυθμίσεις ασφαλείας και οι διαδικασίες των συνόρων να είναι έτοιμες για το τεράστιο και πολύπλοκο έργο που θα ακολουθήσει».
Παράλληλα, όπως αναφέρθηκε παραπάνω το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι πιο σύνθετο από τις ήδη συνηθισμένες μεταφορές φορτίων. Οι λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό, συνοψίζονται στους εξής:
• Δεν είναι όλα τα αεροσκάφη κατάλληλα για τη μεταφορά των εμβολίων καθώς απαιτούνται ειδικές θερμοκρασίες 2-8 βαθμών κελσίου καθώς και πολλές φορές διαδικασίες κατάψυξης.
• Απαιτείται συντονισμένη προσπάθεια από πολλούς φορείς σε παγκόσμιο επίπεδο με πολλαπλές ταυτόχρονες δράσεις.
Στην ουσία εδώ απαντάται και το γιατί είναι σημαντική η έγκαιρη και ολόσωστη προετοιμασία για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Οι λόγοι για τους οποίους θεωρείται καίρια η προεργασία:
• Θα πρέπει να προετοιμαστούν τα καθηλωμένα από την χαμηλή ταξιδιωτική ζήτηση αεροσκάφη και να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις σε αυτά με στόχο την μεταφορά υπό κατάλληλες συνθήκες του φορτίου των εμβολίων.
• Θα πρέπει να δημιουργηθούν οι κατάλληλες εγκαταστάσεις, με τις κατάλληλες θερμοκρασίες συντήρησης εμβολίων
• Όσοι αερομεταφορείς επιθυμούν να ασχοληθούν με το συγκεκριμένο έργο, θα πρέπει να προσαρμόσουν το επιχειρησιακό τους έργο εγκαίρως, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία τους.
• Η εκάστοτε χώρα θα μπορεί να γνωρίζει τους χρόνους παράδοσης επακριβώς καθώς και τον τρόπο με τον οποίο η κάθε αεροπορική θα παραδώσει τα φορτία ώστε να διαμορφώσει κατάλληλα τις εγκαταστάσεις που θα λάβει χώρα το σχέδιο.
•. Θα πρέπει να υπάρξει διαθέσιμο προσωπικό , το οποίο θα εκπαιδευτεί κατάλληλα ώστε να χειρίζεται τα εμβόλια που είναι ευαίσθητα στο χρόνο και τη θερμοκρασία.
• Θα πρέπει να εξασφαλιστούν οι εύρυθμες δυνατότητες παρακολούθησης για τη διασφάλιση της ακεραιότητας των εμβολίων.
Δηλαδή, να υπάρχουν ρυθμίσεις ώστε να διασφαλίζεται ότι τα φορτία παραμένουν ασφαλή από κάθε παραβίαση και κλοπή. Να σχεδιαστούν οι διαδικασίες για τη διατήρηση της ασφάλειας των φορτίων.
ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η IATA
Η αποτελεσματική συνεργασία με τις υγειονομικές και τελωνειακές αρχές είναι κύριας σημασίας για την εξασφάλιση έγκαιρων εγκρίσεων, κατάλληλων μέτρων ασφαλείας, κατάλληλου χειρισμού και εκτελωνισμού. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια ιδιαίτερη πρόκληση δεδομένου ότι, ως μέρος των μέτρων πρόληψης του COVID-19, πολλές κυβερνήσεις έχουν εφαρμόσει μέτρα που αυξάνουν τους χρόνους επεξεργασίας. Οι προτεραιότητες για διαδικασίες συνόρων περιλαμβάνουν τα εξής:
• Εισαγωγή απλούστερων διαδικασιών για άδειες πτήσης και προσγείωσης για αερομεταφορείς που μετακινούν το εμβόλιο COVID-19.
• Εξαίρεση μελών του πληρώματος πτήσης από απαιτήσεις καραντίνας για τη διασφάλιση της διατήρησης αλυσίδων εφοδιασμού φορτίου.
• Κατάργηση των ωρών λειτουργίας για πτήσεις που μεταφέρουν το εμβόλιο για τη διευκόλυνση των πιο ευέλικτων λειτουργιών παγκόσμιου δικτύου
Να δίνεται προτεραιότητα κατά την άφιξη αυτών των ζωτικών αποστολών για την αποφυγή πιθανών μεταβολών στη θερμοκρασία των χώρων που είναι αποθηκευμένα τα εμβόλια, λόγω καθυστερήσεων στις πτήσεις.
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΔΡΑΣΗ
Υπάρχουν ήδη αερομεταφορείς, αεροδρόμια και αεροπορικοί οργανισμοί που άρχισαν ήδη την προετοιμασία τους για ένα τόσο σημαντικό έργο για την ανθρωπότητα. Πιο συγκεκριμένα:
• Korean Airlines: Ο νοτιοκορεάτικος αερομεταφορέας συγκρότησε ειδική ομάδα εργασίας για την αποθήκευση, τη μεταφορά και τη διανομή των εμβολίων. Θα δημιουργήσει ψυκτικές εγκαταστάσεις αποθήκευσης αυτών, αποθήκες βασικού εξοπλισμού καθώς και θα θέσει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για την ευόδωση του μεγάλου στόχου.
• United Cargo: Η αμερικανική αεροπορική εταιρεία μεταφοράς εμπορευμάτων, θυγατρική της μεγάλης αμερικανικής εταιρείας United Airlines ανέλαβε να βοηθήσει στη μεταφορά των ειδικών εμπορευματοκιβωτίων ελεγχόμενης θερμοκρασίας, εκτελώντας ήδη τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις για αυτό τον σκοπό.
• Airbridge Cargo: Η ρωσική εμπορευματική αεροπορική εταιρεία θα μεταφέρει υλικοτεχνικό εξοπλισμό για την μεταφορά των εμβολίων και κάνει ήδη δοκιμαστικές πτήσεις από τον Αύγουστο.
• Emirates Sky Cargo: Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία φορτίου παγκοσμίως, με έδρα το Ντουμπάι θα συνδράμει τα μέγιστα. Πιο συγκεκριμένα, θα ενισχύσει την ετοιμότητά της να χειριστεί τις υλικοτεχνικές πολυπλοκότητες της διανομής του δυνητικού εμβολίου COVID-19, δημιουργώντας τον πρώτο αποκλειστικό κόμβο αεροπορικού φορτίου στον κόσμο για το εμβόλιο στο Ντουμπάι. Ο αερομεταφορέας παίρνει παγκόσμια ηγετική θέση ανακοινώνοντας ότι θα ανοίξει εκ νέου το τερματικό φορτίου Emirates που βρίσκεται στο αεροδρόμιο «Dubai World Central» ( DWC ) για να χρησιμεύσει ως ειδικός κόμβος αποθήκευσης και διανομής του εμβολίου στις χώρες. Το τμήμα εμπορευματικών μεταφορών της μητρικής της εταιρείας, Emirates έχει επίσης δημιουργήσει μια ειδική ομάδα ταχείας ανταπόκρισης για τον συντονισμό των αιτημάτων από τους διάφορους φορείς που εμπλέκονται στο διεθνές σύστημα διανομής εμβολίων και για την πλήρης απόδοση στην παράδοση των εμβολίων.
Ο κόμβος εμβολίων της Emirates Sky Cargo στο DWC θα είναι η μεγαλύτερη ειδική εγκατάσταση στον κόσμο για εμβόλια COVID-19. Αυτός ο κόμβος, θα επιτρέψει στον αερομεταφορέα εμπορευμάτων, να παραδίδει εμβόλια από χώρους παραγωγής παγκοσμίως, να αποθηκεύει και να προετοιμάζει αποστολές για περιφερειακή και παγκόσμια διανομή. Η εγκατάσταση διαθέτει πάνω από 4.000 τετραγωνικά μέτρα ελεγχόμενης θερμοκρασίας, χώρο αποκλειστικής φαρμακευτικής αποθήκευσης, επιτρέποντας την αποθήκευση και τη διανομή των πιθανών εμβολίων COVID-19 σε μεγάλη κλίμακα. Συνολικά, εκτιμάται ότι η εγκατάσταση μπορεί να κρατήσει περίπου 10 εκατομμύρια φιαλίδια εμβολίου σε εύρος θερμοκρασιών 2-8 βαθμούς Κελσίου σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, πληρώντας όλες τις προαναφερθέντες προϋποθέσεις! Η υπερσύγχρονη υποδομή στο Emirates Sky Central DWC συμπληρώνεται επίσης από έναν από τους μεγαλύτερους στόλους ψυκτικών φορτηγών στον κόσμο, βοηθώντας στην προστασία των ευαίσθητων στη θερμοκρασία φορτίων κατά τη διέλευση μεταξύ του αεροσκάφους και του τερματικού φορτίου, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας. Το εκτεταμένο μέγεθος της εγκατάστασης, το οποίο μπορεί δυνητικά να χειριστεί εκατομμύρια δόσεις εμβολίου, μαζί με τη δημιουργία μιας ειδικής ομάδας για τον χειρισμό και την εκτέλεση αιτημάτων θα επιτρέψει στην αεροπορική να είναι σε θέση να χειριστεί αποτελεσματικά τον μεγάλο όγκο κρίσιμων απαιτήσεων για την μετακίνηση των εμβολίων. Μέσω ενός συνδυασμού προγραμματισμένων και ναυλωμένων πτήσεων, ο μεταφορέας φορτίου θα μπορεί στη συνέχεια να μεταφέρει τα εμβόλια σε αγορές όπου θα χρειαστούν περισσότερο.
Γιατί επιλέχθηκε όμως το Ντουμπάι; Την απάντηση δίνει ο Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Emirates: «Το Ντουμπάι είναι σε θέση να χρησιμεύσει ως πύλη και κόμβος διανομής εμβολίων COVID-19 στον υπόλοιπο κόσμο. Έχουμε συνδέσεις υποδομής και εφοδιαστικής, καθώς και μια γεωγραφική τοποθεσία που θέτει αγορές που αντιπροσωπεύουν περισσότερα από τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού σε ακτίνα πτήσης 8 ωρών.
• European Air Transport: Η θυγατρική της DHL θυγατρική εξ ολοκλήρου της Deutsche Post DHL Group, ξεκίνησε πέντε εβδομαδιαίες πτήσεις από το αεροδρόμιο των Βρυξελλών (BRU). Το αεροδρόμιο των Βρυξελλών είναι ένας σημαντικός ευρωπαϊκός κόμβος για τη μεταφορά φαρμακευτικών προϊόντων ευαίσθητων στη θερμοκρασία.
• Lufthansa Group και Αεροδρόμιο Φρανκφούρτης: Παράλληλα, η Lufthansa Cargo και το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης ( FRA ) συνεργάζονται για να προετοιμάσουν την αποστολή του εμβολίου. Το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης διαθέτει ήδη 12.000 τετραγωνικά μέτρα ελεγχόμενης θερμοκρασίας ικανότητας χειρισμού με άλλα 2.000 τετραγωνικά μέτρα να προετοιμάζονται.
• Αεροδρόμιο Άμστερνταμ “Schiphol”: Το πέμπτο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ευρώπης ( από άποψη επιβατών ) δημιούργησε μία δική του ομάδα εργασίας, η οποία θα αναλάβει τον σχεδιασμό των διαδικασιών για συνδρομή στη μεταφορά του εμβολίου.
• Finnair Cargo: Ο Εθνικός αερομεταφορέας της Φινλανδίας γνωστοποίησε ένθερμα την πρόθεση του να συνδράμει στο έργο και δήλωσε πως είναι πανέτοιμος για την «αποστολή του αιώνα για την παγκόσμια βιομηχανία αεροπορικών φορτίων» όπως δηλώνει σε επίσημη ανακοίνωση του. «Έχουμε μια μακρά κληρονομιά φαρμακευτικής αριστείας καθώς ήμασταν η πρώτη αεροπορική εταιρεία, το 2015, που λάβαμε ένα διεθνές πιστοποιητικό CEIV για τις δραστηριότητές μας από την IATA», λέει ο Fredrik Wildtgrube, Επικεφαλής Πωλήσεων της Finnair Cargo θυγατρική της Finnair για τη μεταφορά φορτίων. Παράλληλα, τις εργασίες Cargo τις εκτελεί με τα νέας τεχνολογίας Airbus A350-900.
Η εμπορευματική αεροπορική εταιρεία θεωρεί πως η ταχύτητα παράδοσης είναι μια κρίσιμη απαίτηση για τη μεταφορά του εμβολίου και με το κέντρο φορτίου της εταιρείας, που βρίσκεται στη βόρεια Ευρώπη, πετάει τη συντομότερη διαδρομή προς όλες τις μεγάλες πόλεις της Ασίας. Παράλληλα, στελέχη της εγγυήθηκαν ότι μέσω ενός δικτύου φορτίων είναι δυνατή η ταχεία παράδοση στο Βόρειο Ημισφαίριο.
Επιπλέον η φινλανδική αεροπορική εταιρεία εστιάζει τα εξής πλεονεκτήματα εναέριας μεταφοράς του εμβολίου σε σύγκριση με άλλους τρόπους:
• Η εναέρια μεταφορά είναι η ταχύτερη μορφή μεταφοράς, βασικό κριτήριο για την παράδοση του εμβολίου.
• Είναι η ασφαλέστερη μορφή μεταφοράς παγκοσμίως καθώς οι τερματικοί σταθμοί ( terminals ) αεροπορικού φορτίου έχουν τα ίδια επίπεδα ασφάλειας με τους επιβατικούς τερματικούς σταθμούς.
• Τέλος, οι αναχωρήσεις και η αφίξεις των αεροσκαφών είναι ακριβείς και υπάρχουν πάντα πλήρεις πληροφορίες σχετικά με το πού βρίσκεται το φορτίο μέσω συσκευών εναέριου εντοπισμού ( flight trackers ).
Η Finnair παράλληλα διαθέτει:
• Τερματικό σταθμό με συνολικό χώρο 31.000 m2, συμπεριλαμβανομένης μιας ειδικής περιοχής φαρμακείου.
• Προηγμένα συστήματα ελέγχου για παρακολούθηση και ειδοποίηση τυχόν αποκλίσεων θερμοκρασίας. Τα εμβόλια θα παραδοθούν μέσω ειδικής περιοχής αποδοχής, όπου είναι δυνατή η επαλήθευση των εισερχόμενων θερμοκρασιών.
• Υπάρχουν θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών ακριβώς έξω από το τερματικό σταθμό της, οπότε ο χρόνος από τη θέση προς το σταθμό, μπορεί να είναι μικρότερος από 30 λεπτά, κάτι που είναι ένα από τα συντομότερα στον κόσμο. Αυτή η διαδικασία αναπτύχθηκε για να προστατεύσει το εμβόλιο και να διατηρήσει τη θερμοκρασία όσο το δυνατόν πιο σταθερή.
• Μέσα στον τεράστιο χώρο υπάρχουν 2600 m² ελεγχόμενου χώρου θερμοκρασίας δωματίου, 208 m² ψυκτικού χώρου αποθήκευσης και 50 m² ψυκτικού χώρου. Οι θερμοκρασίες ελέγχονται 24 ώρες το 24ώρο, με το φαρμακείο να εισέρχεται στον τερματικό σταθμό, μέσω μιας ειδικής περιοχής αποδοχής.
• Το προσωπικό φύλαξης και διαχείρισης των χώρων που θα αποθηκευτεί το εμβόλιο, έχει κάνει αυστηρή εκπαίδευση, εξειδικευμένη για τέτοιου είδους αποστολές
ΚΛΕΙΔΙ Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ
Σημαντικό ρόλο κατέχει η τοποθεσία της βάσης της Finnair Cargo στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Φινλανδίας, Vaanta. Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την εταιρεία, η τοποθεσία του τερματικού σταθμού φορτίων μεταξύ Ευρώπης και Ασίας θα μπορούσε επίσης να αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι τα εμβόλια θα φτάνουν στον προορισμό τους στους χρόνους που θα τεθούν.
«Κανονικά, το δίκτυό μας συνδέει την Ευρώπη απευθείας με 19 προορισμούς στην Ασία και παγκοσμίως έχουμε 19 λωρίδες με πιστοποίηση φαρμακευτικών προϊόντων σε ολόκληρο το δίκτυό μας μεταξύ Ευρώπης, Ασίας και ΗΠΑ», δήλωσε ο Fredrik Wildtgrube. «Δεσμευόμαστε να είμαστε μέρος μιας λύσης εφοδιαστικής για τη διανομή εμβολίων και να αξιοποιήσουμε την αριστεία που έχουμε όσον αφορά τις εγκαταστάσεις, την τοποθεσία και την τεχνογνωσία για όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς στο δίκτυό μας», συμπλήρωσε.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΤΗΣ FINNAIR
Σύμφωνα με τον Επικεφαλής των επιχειρήσεων φορτίου του αερομεταφορέα, ένα αεροσκάφος A350 μπορεί να μεταφέρει έως και 2 εκατομμύρια δόσεις εμβολίων κατά της ιλαράς ή 15 εκατομμύρια εμβόλια κατά της COVID-19.
Aegean Airlines
Χωρίς να υπάρχει κάτι επίσημο, αναμένεται ότι στη χώρα μας θα συνδράμει καταλυτικά όπου της ζητηθεί η Aegean Airlines όπως είχε συνδράμει και στο πρώτο κύμα της Πανδημίας, μεταφέροντας ιατροφαρμακευτικό εξοπλισμό από χώρες της Κίνας και της Ασίας προς την Ελλάδα. Η κορυφαία ελληνική αεροπορική εταιρεία και καλύτερη περιφερειακή στην Ευρώπη, στέκεται πάντα στο πλευρό τόσο της κοινωνίας όσο και της πολιτείας, όπου της ζητηθεί. Να τονιστεί σε αυτό το σημείο, ότι έχει διαθέσει από τις αρχές του Καλοκαιριού, ένα ελικοφόρο αεροσκάφος bombardier, τόσο για τις ανάγκες του Εθνικού Συστήματος Υγείας όσο και της Πολιτικής προστασίας.
Συμπερασματικά, παρατηρείται ότι η μεταφορά των εμβολίων και των φαρμάκων αποτελεί μία πρωτοπόρα πρόκληση για την παγκόσμια αερομεταφορά εμπορευμάτων. Απαιτείται σωστή και ορθολογική οργάνωση, συντονισμένες δράσεις και ταυτόχρονη συνεννόηση οργανισμών, φορέων και στελεχών του κλάδου για να επιτύχει.
Το σίγουρο είναι πως οι αεροπορικές εταιρείες και τα υψηλόβαθμα στελέχη τους, μπορούν να το δουν ως μία ευκαιρία εν μέσω μίας σοβαρής υγειονομικής κρίσης που έχει «ψαλιδίσει» τα έσοδα τους και πολλές από αυτές τις έχει φέρει σε αδιέξοδο. Αναμένεται λοιπόν, να ενταθεί το ενδιαφέρον τις επόμενες εβδομάδες και τους επόμενους μήνες και να ενδιαφερθούν όλο και περισσότεροι αερομεταφορείς παγκοσμίως για αυτό το ζωτικό εγχείρημα. Για ακόμη μία φορά, ο κλάδος των αερομεταφορών, θα παίξει καταλυτικό ρόλο.